Miten olisi, tykkääkö joku täällä musiikista? Minä olen tehnyt kovan työn luomalla soittolistan, jossa on vain parasta musiikkia, ainakin mielestäni ja kuvastaa musiikkimakuani. Jos tykkää popista, rokista, tanssimusiikista, konemusasta ja vastaavasta, soittolistallani on paljon annettavaa - jo lähes 4 500 biisiä ja lisää tulee - takuulla.
Kuuntele soittolistaani Spotifyssä ja ehdota omaasi tai niitä yksittäisiä biisejä.
http://open.spotify.com/user/hpguru/pla ... g4GVV59Ndv
Ja tässä muutama tuore lisäys soittolistallani:
http://open.spotify.com/track/52CqocATRRxDJmcc5owMOh (saattaa sisältää liian törkeitä ilmaisuja, kuka mistäkin suuttuu, en tiedä)
http://open.spotify.com/track/1z6L6KwyWOMaptB4ELtE0Z
http://open.spotify.com/track/2nqZKMwI8IMMm4Lw22rTXS
http://open.spotify.com/track/3kpnOBs8lvbcUgXZkd9vWZ
http://open.spotify.com/track/1aHkXsCVoyGnJ0adUOl7Od
Nauti.
Hyvää musiikkia sekä soittolistoja - vain Spotify-linkit
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.