hyvin toimii asiakastuki teilläkin piti pikku asiaa kysäistä mutta taidankin vain peruutta laajakaistaliittymän vaihdon teille kun yksinkertaisesta asiasta on tehty näin sanoinkuivailemattoman vaikeaa.
"voit hoitaa asiasi Omat Sivut kautta" vaan kun kirjautuu tuonne alkaa sivut itkeä "sinulla ei ole käyttöoikeutta palveluun".... WUT??!?
"ota meihin yhtetyttä Twitterin / facebookin kautta".... palvelu vaatii tunnukset -> 10min ylimääräinen jumppa tunnuksien luomiseksi palveluun jolle ei myöhemmin tule käyttö, jos ei kiitos!
puhelimen kautta asiakaspalveluun ilmoitettu jono 3min -> todellisuudessa meni hermo 20min jälkeen, erityis maininta masentavimmasta jonotusmusiikista
ja täällä palstalla se paras idea on huutaa kysymyksiä kaiken kansan luettavaksi
MISSÄ ON SÄHKÖPOSTI vaihtoehto?
ei huoh tätä teidän palvelua
Sivu 1 / 1
Hei kermus!
Omat sivut ei vielä sinua asiakkaaksemme tunnista, koska liittymäsi ei ole vielä meillä auki. Sen vuoksi sinne et tässä vaiheessa ole päässyt. Mutta jatkossa se on vallan oiva paikka hoitaa asioita! Sähköpostiosoitteen tilalle olemme päättäneet valita nämä muut sähköiset kanavat - tokihan me myös täällä sinua autamme. Millainen kysymys sinulla olisi?
Omat sivut ei vielä sinua asiakkaaksemme tunnista, koska liittymäsi ei ole vielä meillä auki. Sen vuoksi sinne et tässä vaiheessa ole päässyt. Mutta jatkossa se on vallan oiva paikka hoitaa asioita! Sähköpostiosoitteen tilalle olemme päättäneet valita nämä muut sähköiset kanavat - tokihan me myös täällä sinua autamme. Millainen kysymys sinulla olisi?
KatjaN: "Sähköpostiosoitteen tilalle olemme päättäneet valita nämä muut sähköiset kanavat - tokihan me myös täällä sinua autamme."
Kaikki eivät käytä näitä uusia sähköisiä kanavia, eivät ehkä osaa eivätkä haluakaan niitä käyttää. Sähköposti sen sijaan on varmaan lähes kaikilla rutiinikäytössä.
Kermus: "hyvin toimii asiakastuki teilläkin piti pikku asiaa kysäistä mutta taidankin vain peruutta laajakaistaliittymän vaihdon teille kun yksinkertaisesta asiasta on tehty näin sanoinkuivailemattoman vaikeaa.
voit hoitaa asiasi Omat Sivut kautta" vaan kun kirjautuu tuonne alkaa sivut itkeä "sinulla ei ole käyttöoikeutta palveluun".... WUT?"
Eli siis pitää olla asiakas ennen kuin pääsee käyttämään omia sivuja, mutta kun kyseessä on henkilö, joka ehkä haluaisi asiakkaaksi, niin hänelle ei tällaista yhteydenpitomahdollisuutta suoda. Vaikka ehkä juuri tällainen henkilö tarvitsisi yksityiskohtaista tietoa voidakseen päättää ryhtyykö Soneran asiakkaaksi vai ei.
Rehellisesti sanoen en ollenkaan ymmärrä tämän keskustelupalstan ns "asiantuntijoiden" asennetta ja halukkuutta (eli todellisuudessa haluttomuutta) palvella palstalle kirjoittavia asiakkaita.
Soneralla ilmeisesti ymmärretään asiakaslähtöisen palvelun tarkoittavan sitä, että asiakkaat lähtevät muualle. (jos voivat)
Kaikki eivät käytä näitä uusia sähköisiä kanavia, eivät ehkä osaa eivätkä haluakaan niitä käyttää. Sähköposti sen sijaan on varmaan lähes kaikilla rutiinikäytössä.
Kermus: "hyvin toimii asiakastuki teilläkin piti pikku asiaa kysäistä mutta taidankin vain peruutta laajakaistaliittymän vaihdon teille kun yksinkertaisesta asiasta on tehty näin sanoinkuivailemattoman vaikeaa.
voit hoitaa asiasi Omat Sivut kautta" vaan kun kirjautuu tuonne alkaa sivut itkeä "sinulla ei ole käyttöoikeutta palveluun".... WUT?"
Eli siis pitää olla asiakas ennen kuin pääsee käyttämään omia sivuja, mutta kun kyseessä on henkilö, joka ehkä haluaisi asiakkaaksi, niin hänelle ei tällaista yhteydenpitomahdollisuutta suoda. Vaikka ehkä juuri tällainen henkilö tarvitsisi yksityiskohtaista tietoa voidakseen päättää ryhtyykö Soneran asiakkaaksi vai ei.
Rehellisesti sanoen en ollenkaan ymmärrä tämän keskustelupalstan ns "asiantuntijoiden" asennetta ja halukkuutta (eli todellisuudessa haluttomuutta) palvella palstalle kirjoittavia asiakkaita.
Soneralla ilmeisesti ymmärretään asiakaslähtöisen palvelun tarkoittavan sitä, että asiakkaat lähtevät muualle. (jos voivat)
Näin on. Facebookia ja Twitteriä en käytä, etten osaa sanoa miten se kanava Soneralle toimii.
Soittopyynnön voi jättää sivulla http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#kysy-verkossa kohdassa Jätä soittopyyntö. Ajan saanee noin viikon päähän. Asiakaspalvelijoiden ammattitaito vaihtelee laajalla skaalalla samoin kuin itse palvelunumeroihin jonottamalla.
"Omien sivujen" kehuminen on vain markkinointia - yksi kanava myydä lisää. Toiminnallisuus on valitettavan kehno ja ohjelmisto vikoja täynnä. Laajakaistan palveluna "Omilla Sivuilla" on viime viikot ollut:
Tämä keskustelupalsta on usein parasta mitä on tarjolla. Suosittelen hakutoimintoa yleisluontoisissa asioissa. Puhelimitse saatavat neuvot ovat usein heikompia kuin täällä julkisesti esitetyt. Google osaa hakemisen Soneran hakua paremmin Soneran sivuiltakin. Useimmiten konkreettiseen kysymykseen saa vastauksen keskustelupalstalle Soneralta parissa työpäivässä ketjun viimeisestä ei-soneralaisesta viestistä.
Soittopyynnön voi jättää sivulla http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#kysy-verkossa kohdassa Jätä soittopyyntö. Ajan saanee noin viikon päähän. Asiakaspalvelijoiden ammattitaito vaihtelee laajalla skaalalla samoin kuin itse palvelunumeroihin jonottamalla.
"Omien sivujen" kehuminen on vain markkinointia - yksi kanava myydä lisää. Toiminnallisuus on valitettavan kehno ja ohjelmisto vikoja täynnä. Laajakaistan palveluna "Omilla Sivuilla" on viime viikot ollut:
Itsepalveluna "Omilla sivuilla" voi esim ottaa käyttöön lisäsähköpostiosoitteita ja nähdä laskunsa.
Laajakaistan palvelupyyntölomake on hetkellisesti pois käytöstä, pahoittelut mahdollisesta vaivasta. Avaamme lomakkeen myöhemmin uudelleen käyttöön, sitä ennen voit varata soittoajan asiakaspalveluun, jolloin olemme sinuun yhteydessä. Voit myös hyödyntää meidän sosiaalisen median kanavia tai soittaa asiakaspalveluumme. Nämä vaihtoehtoiset yhteydenottotavat löydät täältä
Tämä keskustelupalsta on usein parasta mitä on tarjolla. Suosittelen hakutoimintoa yleisluontoisissa asioissa. Puhelimitse saatavat neuvot ovat usein heikompia kuin täällä julkisesti esitetyt. Google osaa hakemisen Soneran hakua paremmin Soneran sivuiltakin. Useimmiten konkreettiseen kysymykseen saa vastauksen keskustelupalstalle Soneralta parissa työpäivässä ketjun viimeisestä ei-soneralaisesta viestistä.
Ei siellä "omilla sivuilla" voi oikeesti muuta kuin katella laskuja tai tilata uusia palveluja muu palveluiden hallinta ei onnistu ! Maksuton asioiden hoitaminen tehty hyvin hankalaksi.
Lomakkeet ei toimi ,chat ollut telakalla jo jos kuinka monta kuukautta ,loppukuusta taas uusi ilmoitus että ehkä ensikuussa ja ajanvaraus "tilapäisesti pois käytöstä". Herätkää jo Sonera.
Lomakkeet ei toimi ,chat ollut telakalla jo jos kuinka monta kuukautta ,loppukuusta taas uusi ilmoitus että ehkä ensikuussa ja ajanvaraus "tilapäisesti pois käytöstä". Herätkää jo Sonera.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.