Skip to main content
Hei,

sain äsken matkapuhelinlaskun, jonka loppusumma on -21,77 €. Laskutuskausi on 05.01.2014 - 04.02.2014, liittymä on siirretty toiselle operaattorille 23.12.2013.

Hyvitys annetaan kaiketi normaalisti vähennyksenä seuraavassa laskussa, mutta mitenkä tällaisissa tilanteissa, joissa asiakkuus on päättynyt? Liittyykö hyvitys siihen, että lasku on maksettu vahingossa kahdesti (mahdollista), vai johonkin muuhun?
Moi kottis! Tässä tapauksessa palautamme toki rahat tilillesi, mutta tarvitsemme tarkempia tietoja. Laitatko meille viestiä esim. Omien Sivujen kautta tai Soneran Facebook-sivuilla. Kerro viestissä asiakasnumerosi, hetun loppuosa ja osoite, sekä tilinumerosi.

Vastaa