Skip to main content

Hyvitystä asiakkaalle

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tilasin Sonera viihdepaketin viime viikolla. Sain puhelimessa ohjeet helposta asennuksesta, joka ei sitten ollutkaan niin helppoa. Tappelin kolme päivää laitteiden kanssa ja soitin vikapalveluun. Ongelmat selvisivät lopulta, olin saanut väärät ohjeet puhelimessa, eikä mukana tulleet ohjeet vastanneet täysin laitteitani. Sain kuitenkin Sonera viihteen toimimaan loppujen lopuksi. Tänään yritin laittaa maksukanaville tallenuksia joka ei onnistunut. Ihmettelin asiaa koska olin tilannut viihdepaketin yhteydessä kovalevyllisen digiboxin hintaan 99e. Soitin taas vikapalveluun ja kävi ilmi että minulle oli lähetetty väärä digiboxi, oikea boxi tulee myöhemmin postissa.
Mainitsin näistä puheluista asiakaspalvelijalle, joka vain pahoitteli asiaa. Enkö todellakaan saa minkään näköistä hyvitystä näistä ongelmatilanteista? Pelkästään ensimmäinen puhelinsoitto vikapalveluun kesti lähes puoli tuntia, siihen päälle vielä toinen puhelu jonotusaikoineen. Nämä soitot tulevat näkymään puhelinlaskussani, meneekö nämä Sonerasta johtuvat virheet minun piikkiini!? Tämän lisäksi olen käyttänyt useita tunteja omaa aikaani. Laskutuskauteni alkoi kuun ensimmäisestä päivästä ja nyt tässä menee ainakin puolitoista viikkoa ennen kuin saan kaikki maksamani palvelut ja laitteet käyttöön.

1 kommentti

  • August 7, 2013
Hei pipseli!

Pahoittelut tästä kivisestä alkutaipaleesta :(
Sinua on yritetty tavoittaa asian tiimoilta, mutta sinua ei ole tavoitettu.
Käytätkö mahdollisesti Facebookia? Jos laittaisit meille Sonera Facebook -sivujen kautta yksityisviestiä, niin saisimme asian hoitoon. Sinulle yritetään soittaa myöskin myöhemmin tänään.