11.3.13
Kun käyttää ID-mobiilivarmenetta tulee puhelimeen ilmoitus id sovellusvirhe ,22
Mitä tehdä asian hyväksi.puhelin Samsung android käyttöjärjestelmä.
Sivu 1 / 1
Hei g7pa2vh8!
Oletko aktivoinut Sonera ID kortin käyttöösi jotta tunnistuksen pitäisi sillä toimia? Onko tunnistuspalvelu toiminut aiemmin? Palvelun voi ottaa käyttöön Sonera Kaupassa tai itsepalveluna verkkopankkitunnuksilla.
Oletko aktivoinut Sonera ID kortin käyttöösi jotta tunnistuksen pitäisi sillä toimia? Onko tunnistuspalvelu toiminut aiemmin? Palvelun voi ottaa käyttöön Sonera Kaupassa tai itsepalveluna verkkopankkitunnuksilla.
Melina kirjoitti: Hei g7pa2vh8!
Oletko aktivoinut Sonera ID kortin käyttöösi jotta tunnistuksen pitäisi sillä toimia? Onko tunnistuspalvelu toiminut aiemmin? Palvelun voi ottaa käyttöön Sonera Kaupassa tai itsepalveluna verkkopankkitunnuksilla.
Lainaan ketjua ja kysyn tässä välissä, että mistä sen mobiilivarmenteen saa aktivoitua itsepalveluna? www.sonera.fi/id -sivulla lukee: "Saat Sonera ID:n käyttöösi Sonera Kaupasta. Muistathan ottaa mukaasi kuvallisen henkilöllisyystodistuksen!"
Eli ei mainintaa itsepalveluna toimivasta aktivoinnista :(
Jos itsepalvelua ei löydy niin onnistuuko aktivointi myös Soneran pisteellä joita taitaa ainakin citymarketeissa olla?
Melina kirjoitti: Hei g7pa2vh8!
Oletko aktivoinut Sonera ID kortin käyttöösi jotta tunnistuksen pitäisi sillä toimia? Onko tunnistuspalvelu toiminut aiemmin? Palvelun voi ottaa käyttöön Sonera Kaupassa tai itsepalveluna verkkopankkitunnuksilla.
Kortti on aktivoitu sonera toimipisteessä 20.10.12 mutta kytketty vasta soneralla 10.11.2012 eka yritys 11.3.2013 ei toimi virhekoodi 22 .Toisen operaattorin kortti toimi heti kun kytki puhelimeen ja teki testin.
Moi g7pa2vh8 ja jeejee224! Pistin näistä kyselyä eteenpäin ja palataan asiaan, kunhan saamme lisätietoja asiasta.
g7pa2vh8: Tarvitsisimme SIM-kortin numeron, jotta asiaa voidaan selvittää tarkemmin. Todennäköisesti SIM-kortti joudutaan vaihtamaan ja ID rekisteröimään uudelleen ja tämä onnistuu ainoastaan Sonera Kaupassa.
jeejee224: Sonera ID:tä ei voi toistaiseksi aktivoida itsepalveluna, vaan ainoastaan Sonera Kaupassa. Kauppiaiden yhteystiedot löydät täältä.
jeejee224: Sonera ID:tä ei voi toistaiseksi aktivoida itsepalveluna, vaan ainoastaan Sonera Kaupassa. Kauppiaiden yhteystiedot löydät täältä.
Johannes kirjoitti: g7pa2vh8: Tarvitsisimme SIM-kortin numeron, jotta asiaa voidaan selvittää tarkemmin. Todennäköisesti SIM-kortti joudutaan vaihtamaan ja ID rekisteröimään uudelleen ja tämä onnistuu ainoastaan Sonera Kaupassa.
jeejee224: Sonera ID:tä ei voi toistaiseksi aktivoida itsepalveluna, vaan ainoastaan Sonera Kaupassa. Kauppiaiden yhteystiedot löydät täältä.
Sonera voisi laittaa vähän vauhtia tuohon itsepalveluna aktivoimiseen, kun meijän kaupungissa ei ole koko Sonera Kauppaa tai sitten pitää ottaa Saunalahdelta tuo mobiilivarmenne niillä voi tuon homman tehdä itsepalveluna. Miksi Sonera ei voi tuoda Sonera Kaupan palveluita Soneran jälleenmyyjille jotka kuitenkin myyvät pelkästään teidän liittymiä ja palveluita.
Moi maveric! Olen kyllä samaa mieltä ja laitoin uutta kyselyä asiasta. Menee todennäköisesti maanantaille ennen kuin saan tarkempia tietoja.
Moi taas maveric! Itsepalveluna aktivointi on kyllä tulossa, mutta tarkempaa aikataulua ei vielä ole. Toivottavasti saadaan se toteutettua lähitulevaisuudessa.
Johannes kirjoitti: Moi taas maveric! Itsepalveluna aktivointi on kyllä tulossa, mutta tarkempaa aikataulua ei vielä ole. Toivottavasti saadaan se toteutettua lähitulevaisuudessa.
Moi, onko tuosta itsepalveluna aktivoinnista kuuluunut mitään uutta?
Hei maveric! Itsepalvelurekisteröinnin toteutus on hieman viivästynyt ja sen pitäisi tulla käyttöön loka-joulukuun 2014 aikana.
Johannes kirjoitti: Hei maveric! Itsepalvelurekisteröinnin toteutus on hieman viivästynyt ja sen pitäisi tulla käyttöön loka-joulukuun 2014 aikana.
Hyvähän se on jos tulee, täällä kun ei ole Sonera kauppaa mistä sen olisi saanut ja 100km en lähde autolla ajamaan sen takia. Toivotaan et tuo nyt vihdoin tulee, kun kilpailijoilla on ollut jo pitkän aikaa mahdollisuus itse aktivoida palvelu käyttöön. Olette jonkin verran jäljessä tämän asian suhteen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.