Minulle soitti Soneran puhelinmyyjä 28.6.2010 klo 11.06 (p.09-415xxx72) ja tarjosi koti-TV palvelua samalla hinnalla (27,90 € / kk) kuin 18 kk:n ADSL 24M/1M-liittymän sopimukseni oli (Tehty 7.11.2009, voimassa 7.5.2011 asti).En ollut aluksi asiasta kiinnostunut, mutta kun myyjä kertoi , että muut maksut pysyvät samana 24 kk ( 27,90 €/ kk) ainoastaan tallentavan boxin toimituskulut otetaan ( 20 €) . Olen ollut aikeissa ostaa toisen tallentavan digiboxin, niinpä tein sopimuksen varmistettuani että mitään muita kuluja ei tule ja että kysymyksessä on varmasti tallentava boxi.
Paketti saapui 6.7.2010 ja boxihan oli aivan tavallinen ei-tallentava.Otin yhteyttä asiakaspalveluun 6.7.2010 n klo 16.55 peruakseni diilin , siihenhän minulla on oikeus 14 vrk:n aikana, varsinkin kun tuote ei ollut sovitun kaltainen.
Nyt sain uuden kuukausimaksun laajakaistasta, jonka hinta on 32,90 € /kk ja nopeus 8M/1M!!!! Kysymys kuuluu: Miksi hinta nousi ja nopeus laski ???? Haluan takaisin sen alkuperäisen 18 kk:n sopimuksen ja on turha selittää, että hinta nousi koska tehtiin uusi sopimus, sillä ”uusi” sopimus ei ollut sovitun kaltainen . Pistetäänkö tässä asiakas maksumieheksi kouluttamattomien puhelinmyyjienne virheistä. Koska nämä ”palvelut” tarjotaan tälläisinä paketteina, niin palveluntoimittajan pitää korjata virheensä niin ettei siitä joudu asiakas kärsimään, eihän ole hänen vikansa, että myyjä ei tiedä mitä myy.
Ps: Yritin lähettää tätä viestiä lukuisia kertoja asiakaspalveluun, mutta aina tuli ilmoitus ”palvelussa on väliaikainen häiriö”, on muuten todella pitkä ”väliaikainen”.
Sivu 1 / 1
petimo3: Pahoittelen tapahtunutta virhettä asiakaspalvelussa. Jotta tilanne saadaan kuntoon nopeuden sekä laskutuksen osalta kehoitan jättämään palvelupyynnön asiakaspalveluun. Palvelupyyntölomake vaikuttaisi toimivan normaalisti.
Tämän palvelukanavan kautta emme käsittele liittymä- tai laskutusmuutoksia.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Tämän palvelukanavan kautta emme käsittele liittymä- tai laskutusmuutoksia.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Soneran sekoilut vain jatkuvat. Edellisen viestini IHMETOUHUA 25.7.10 jälkeen sain kuin sainkin yhteyden asiakaspalveluun. AINOA positiivinen asia oli , että yhteysnopeus nousi takaisin 24 M:aan. MUTTA KAIKKI MUU MENIKIN SITTEN PIELEEN. Maksoin silloisesta laskusta asiakaspalvelijan ohjeen mukaan 27,90 € ja luulin , että tämä jatkuu nyt alkuperäisen sopimuksen mukaan.Uusi lasku osoittaakin, että hinta on taas noussut nyt se oli jo 34,69€ ( edellinen kuukausi 32,90€ JA SEN PITÄISI OLLA 27,90€).Lisäksi siihen on liitetty kytkentämaksu 20,16 € !!!!! Siis edelleenkin minulta peritään teidän ammattitaidottoman puhelinmyyjänne aiheuttamia kuluja!!!!!! Vaikka eipä se ammattitaito taida järin korkea olla myöskään asiakaspalvelussa, koska puolen tunnin langoilla notkumisen, jälkeen pystytään hoitamaan vain yksi asia kuntoon (yhteysnopeus).
Millähän nämä tiedot tänä tietoyhteiskunta-aikana Soneran sisällä liikkuu: Kirjekyyhkyjen, savumerkkien vai morseaakkosten avulla ???.Uudet tilausvahvistukset hoidetaan kyllä välittömästi , alle viikon tulee kaikki dokumentit postissa kun on tiedossa asiakkaalta lisää rahaa, mutta omien mokien hoitaminen ei kiinnosta vähääkään, yritetään ilmeisesti saada asiakas sekoamaan ja täten luopumaan asiasta ja maksamaan myös
toistenkin mokat.
Aikaa olen kuluttanut tähän asiaan nyt kaikenkaikkiaan parin työpäivän verran, joten haluaisin tietää mihin osoitteeseen teillä voin niistä tunneista laskun lähettää ?? ( tänäänkin roikuin langoilla 40 min saamatta asiakaspalvelijaan yhteyttä, mikä ehkä oli hyvä, nimittäin alkaa tuo sytytyslanka olemaan jo melkoisen lyhyt)
Jätin asiasta yhteydenottopyynnön, mutta liekö siitä mitään apua, koska tähän mennessä maksut ovat vain nousseet jokaisen puhelun myötä. ETTÄ NÄIN SONERA HUOLEHTII ASIAKKAISTAAN. PS. mitkähän pykälät laissa kuvaavat tälläistä toimintaa...
Millähän nämä tiedot tänä tietoyhteiskunta-aikana Soneran sisällä liikkuu: Kirjekyyhkyjen, savumerkkien vai morseaakkosten avulla ???.Uudet tilausvahvistukset hoidetaan kyllä välittömästi , alle viikon tulee kaikki dokumentit postissa kun on tiedossa asiakkaalta lisää rahaa, mutta omien mokien hoitaminen ei kiinnosta vähääkään, yritetään ilmeisesti saada asiakas sekoamaan ja täten luopumaan asiasta ja maksamaan myös
toistenkin mokat.
Aikaa olen kuluttanut tähän asiaan nyt kaikenkaikkiaan parin työpäivän verran, joten haluaisin tietää mihin osoitteeseen teillä voin niistä tunneista laskun lähettää ?? ( tänäänkin roikuin langoilla 40 min saamatta asiakaspalvelijaan yhteyttä, mikä ehkä oli hyvä, nimittäin alkaa tuo sytytyslanka olemaan jo melkoisen lyhyt)
Jätin asiasta yhteydenottopyynnön, mutta liekö siitä mitään apua, koska tähän mennessä maksut ovat vain nousseet jokaisen puhelun myötä. ETTÄ NÄIN SONERA HUOLEHTII ASIAKKAISTAAN. PS. mitkähän pykälät laissa kuvaavat tälläistä toimintaa...
Liittymäsi laskuihin tulee jatkossa hyvityksiä siten, että hinta 27,90 euroa/kk toteutuu kampanjan mukaisesti. Ilmeisesti inhimillisen virheen takia hinta oli muuta kuin luvattu.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.