Omilla sivuillani on tuo koti tv ja muut tilatut palvelut olleet avoimina ja useamman viikon jotenka olen ihmetellyt että koska se olisi normaali tilassa.Että voisiko joku sekvittää asiaa.Mieluiten yhteys sähköpostilla.
Sivu 1 / 1
Voimme tarkastaa tilauksen tilanteen, jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Ilmoittele tähän ketjuun, mikäli teet lisäyksen.
Nyt löytyisi asiakasnumero
Yksi keskeneräinen tilaus siellä tosiaan näyttää olevan. Hoidamme sen valmiiksi mahdollisimman pian, jonka jälkeen ilmoitus poistuu Omilta Sivuiltasi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.