Skip to main content

Ikuisuusasiakas

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei olen ikuisuuden ollut Soneran Laajakaista-asiakas ja nyt kun minulla olisi tarvetta laajentaa myös niin, että saisin mokkulan nettiliittymääni aloin penkomaan soneran palvelutarjontaa. Suuri järkytys oli, että se liittymä joka minulla on ja maksaa 40,27 € kuukaudessa lisäksi olen itse ostanut modemit ja reitittimet (langaton netti) niin samaa pakettia myydään nyt 19,90 euron hintaan ja se mitä nyt itse haluan eli + mokkula on sekin vain 34,90 euroa kk. Onko totta, että sonera ei huomioi vanhoja asiakkaita (20 vuotisesta) asiakassuhteesta muutoin kuin kalliimmalla laskulla? Miksi tämä on näin, sitä en ymmärrä?
En tosiaan tarvitsisi kuin mokkulan ja saman hinnan kuin muillakin eli 34,90 €/kk koska minulla on jo tarvittavat laitteet langattomaan kotinettiin ja olen ne itse ostanut tietokone kaupasta.

4 kommenttia

  • January 26, 2013
Moi roope33! Suurin osa tarjouksista on saatavilla myös vanhoille asiakkaille. Otatko yhteyttä maksuttomaan myyntipalveluumme numeroon 0800 133 133, niin hoidetaan asia kuntoon.

  • January 26, 2013
Kiitos vastauksesta. Mitkä ovat tuon maksuttoman asiakaspalvelun palveluajat? Milloin sinne voi soittaa?

  • January 26, 2013
Myyntipalvelu on avoinna ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30. Löydät kaikki asiakaspalvelunumerot täältä.

  • March 30, 2013
Itse olen ollut Soneran asiakkaana lähes 12 vuotta. Jotenkin tuntuu siltä, että pitäisi vaihtaa operaattoria - kun ei tunnut omaa sopivaa liittymää löytyvän. Lisäksi etujen poistuminen (se, ettei kanta-asiakkaita palkinta millään) harmittaa. Toki kilpailu kiristyy ja Sonerankin on siihen vastattava. En tiedä. Olen katsellut muiden operaattoreiden tarjouksia sillä silmällä. Aika näyttää.