Moro!
Meillä oli vanhassa osoitteessa ilmainen 2M netti teiltä, ja sain sattumalta tietää että se olisi laitettu nyt tänne uuteenkin osoitteeseen..? Eli teiltä soiteltiin ja kaupiteltiin jotain ja samalla tuli mieleen irtisanoa se netti ja näin sain tietää osoitteenmuutoksesta. Ainakaan vanhahkolla (TW EA510(b)) ADSL modeemilla ei puhelinpistokkeesta tule minkäänlaista yhteyttä. ADSL valo ei pala. Joten onko täällä nyt joku netti vai ei?
Ilmainen 2M/2M
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.