Skip to main content

Ilmainen 2M/2M

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Moro!
Meillä oli vanhassa osoitteessa ilmainen 2M netti teiltä, ja sain sattumalta tietää että se olisi laitettu nyt tänne uuteenkin osoitteeseen..? Eli teiltä soiteltiin ja kaupiteltiin jotain ja samalla tuli mieleen irtisanoa se netti ja näin sain tietää osoitteenmuutoksesta. Ainakaan vanhahkolla (TW EA510(b)) ADSL modeemilla ei puhelinpistokkeesta tule minkäänlaista yhteyttä. ADSL valo ei pala. Joten onko täällä nyt joku netti vai ei?

1 kommentti

  • May 28, 2012
Hei tumpu90,
Jos et ole tilannut liittymällesi siirtoa, se ei aktivoidu nimiisi automaattisesti uudessa osoitteessa. Sinun kannattaa ottaa yhteyttä meille päin, jotta pääsemme tarkistamaan tilannetta. Voit soittaa Asiakaspalveluumme itse, tai varata ajan, jolloin me soitamme sinulle.