Skip to main content
Laajakaistan tilaussivulla http://www.sonera.fi/saatavuuskysely heti ensimmäisellä sivulla (osoitteen syöttämisen jälkeen) tarjouksessa lukee, että "... Wlan modeemi 0€ ...". Kun tilauslomakkeella siirtyy seuraaville sivuille, niin missään ei enään mainita modeemia kuin vasta viimeisellä sivulla ennen maksamista. Siinä modeemi mainitaan kohdassa "Päätelaitteet", mutta hinnaksi ilmoitetaan 68.46 €, toisin kuin ensimmäisen sivun 0 €.

Pitääkö minun siis valita tuosta viimeiseltä sivulta kyseinen modeemi, jotta saan ensimmäisellä sivulla mainitun modeemin hintaan 0€ ? Vai jätänkö modeemin viimeisellä sivulla valitsematta, ja modeemi toimitetaan silti (hintaan 0€)?
Tarkastin asiaa ja tarjoushinnan pitäisi tulla näkyviin tilaussivullamme myös maksusivua edeltävän sivun päätelaitteet-kohdassa. Päätelaitteet otsakkeen alla on valittavissa Wlan ADSL Modeemi -valinta, jonka perässä lukee: Tarjous 0,00 eur (Norm. 68,46 eur).

Mikäli Wlan ADSL Modeemi valinnan kohdalla lukee 0 eur tarjoushinta ja valitset laitteen, laite sisältyy maksutta Sonera Laajakaista -tilaukseesi.

Löysitkö vielä 0 eur tarjoushintaa päätelaitteet otsakkeen alta?

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Minulla näkyy vain mainitsemani 68.46 € hintainen wlan-modeemi ja ei-wlan-modeemi (50,31€) maksusivua edeltävällä sivulla siinä päätelaitteet-kohdassa. Missään ei näy 0 euron hintaista modeemia. Kun valitsen wlan-modeemin listasta ja menen seuraavalle sivulle, niin yhteenvetoon sivun alas on ilmestynyt tuo 68,46 euron modeemi.

Otin kolme kuvankaappausta. Voisin näyttää ne, mutta en osaa liittää kuvia tähän.
Tässä kuvankaappaukset tilanteesta:

http://dl.dropbox.com/u/2111426/sonera1.png
http://dl.dropbox.com/u/2111426/sonera2.png
http://dl.dropbox.com/u/2111426/sonera3.png
Nyt huomasin, että kun valitsen 10M/2M-yhteyden 24M/2M-yhteyden sijaan, niin silloin ilmestyy ennen maksamissivua Peruslaitteet-kohtaan teksti "Tarjous 0.00 €".

Mutta haluaisin kyllä tilata 24M/2M-yhteyden, mutta siinä toiseksi viimeisellä sivulla ennen maksamista ei edelleenkään näy tuota tarjoushintaa.
termopetteri: Kiitos hyvistä lisätiedoista.

Olen välittänyt ilmoittamastasi ongelmasta palautetta eteenpäin verkkokauppamme ylläpidon suuntaan. Jos haluat jo tilata liittymän käyttöösi ja varmistaa, että liittymään tulee voimaan modeemitarjous, voit olla yhteydessä asiasta maksuttoman myyntipalvelumme numeroon 0800 133133.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa