Skip to main content

Ilmainen netti, vaaditaan uuden tilaamista?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Hei,
Taloyhtiössäni (Hatanpään puistokatu 15) on ilmainen valokuitu, joka on tähän mennessä toiminut miltei moitteetta, mutta nyt yhtäkkiä netti ei olekaan käytössä? Nettiyhteys sinällään toimii, mutta kun aukaisen selaimen, ainoat sivut joita selain suostuu avaamaan on Soneran sivut, ja ohjautuu aina automaattisesti sivulle, jossa toivotetaan tervetulleeksi aktivoimaan valokuitu! Modeemina TG789, josta käytän nettiä langattomasti (ei toimi kaapelillakaan), ja modeemi on puhelinpistokkeen kautta seinässä. Mitäs tässä voi tehdä, kun ei nyt ilmaisesta haluaisi ruveta maksamaan?

1 kommentti

  • January 23, 2013
Hei Laa1 ,

onkohan mahdollisesti osoitteessasi ollut jonkun toisen henkilön nimissä oleva liittymä, joka olisi nyt irtisanottu ja sen takia tuo yhteys katkaistu. Joka tapauksessa antamasi osoitteen perusteella näyttää siltä että sinne olisi saatavilla taloyhtiön kaista, joka on tiettyyn nopeuteen saakka maksuton. Pyydän, että soitat ilmaiseen Myyntipalveluumme 0800 -133 133, niin saat varmistuksen saatavuudesta ja aktivoitua liittymän sekä tiedon tarvittavasta modeemista.