Miksi tästä(kin) tehty näin vaikeata/mahdotonta?
Omilla sivuilla listattu kokeiltavana olevat KotiTV:seen liittyvät ilmaiset kahden kuukauden kokeilupaketit, mutta ei mahdollisuutta niiden lopetukseen.
Miten minun pitää toimia jotta en joutuisi maksamaan noista paketeista jatkossa. Juuri yritin Yhteysoppaan kautta lähettää viestin asiasta, kirjoittamiseen asti en päässyt koska Palvelupyyntö / Tv-asiat / Irtisanomista kertoo että: "Pahoittelemme, mutta emme voi tarjota itsepalvelua tästä asiasta. Voit varata sinulle sopivan ajan asiakaspalvelusta ja me soitamme sinulle, vaihtoehtoisesti voit soittaa asiakaspalveluun."
Periaatteesta en haluaisi jonottaa kymmeniä minuutteja, joten valitsin "Varaa aika". Kalenterinäkymä on tyhjä ja vieressä lukee: "Ensimmäinen vapaa ajankohta: Valitettavasti vapaita aikoja ei ole". Eli jumissa ollaan...
Lisäksi jouduin virheellisten lupausten vuoksi tilaamaan myös kaapelikortin ja Canal Totalin siihen jotta näkisin lätkän MM-kisat. Tuosta tilauksesta ja sen hallinnasta ei ole mitään tietoa omilla sivuilla. Siihenkin liittyi kahden viikon kokeilupaketteja. Robotin kanssa en lähde edes yrittämään näiden peruutusta.
Kaiken huipuksi nyt meni jälleen kerran valokuituyhteys poikki. To-pe oli 31h täysin pois käytöstä ja sen jälkeen ollut päivittäin katkoksia. Hassua että edellisen palveluntarjoajani kaapeliyhteys toimi lähes katkotta yli 10 v. Vakuutitte että tämä on sitäkin huomattavasti vakaampi. Ei ollut oma valinta siirtyä teille, vaan taloyhtiön papat pakottivat.
Olisin halunnut jo tilatessa peruuttaa nuo paketit, mutta sekään ei ollut mahdollista. Miksi?
Ilmaisen kokeiluajan irtisanominen...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.