Skip to main content

Ilman nettiyhteyttä - laskutushyvitys?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Mikä on aika sille, että jos ei saa palvelua ei tarvitse maksaa laskua?
Olemme nyt olleet noin 3 viikkoa ilman toimivaa laajakaistayhteyttä kaupunkialueella vain siitä syystä että uuden luvatun modeemin toimitusaika on kestänyt useita viikkoja. Kyse on yrityksen tilaamasta liittymästä, en tiedä pitäisikö asialle yllyttää kahden ison yrityksen tietohallintojohtajat, jotta asia otettaisiin vakavasti. Olen tässä kohdin todelka pettynyt Soneran toimintaa. 10 vuoden aikana Elisan kanssa ei ollut mitään ongelmia.

1 kommentti

  • December 10, 2012
Hei Sipuli13,
Pystytkö lisäämään profiiliisi asiakasnumeron tai laajakaistan liittymänumeron ilman väliviivaa? Tarkistetaan miksi modeemin toimituksessa on ollut tällainen viive, normaali toimitusaika näissä on kuitenkin huomattavasti lyhyempi kuin tuo kolme viikkoa.