iMessage Suomen ja ulkomaan välillä
Miten iessaget toimivan Suomesta ulkomaille lähetettyinä ja vastaavasti ulkomailta Suomeen? Toimiiko samalla tavalla, kuin Suomessa? Vai vaikuttaako jos wi-fi ei ole toiminnassa ulkomailla nettipaketin takia?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.