Skip to main content

iMessage Suomen ja ulkomaan välillä

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 62 katselukertaa

Miten iessaget toimivan Suomesta ulkomaille lähetettyinä ja vastaavasti ulkomailta Suomeen? Toimiiko samalla tavalla, kuin Suomessa? Vai vaikuttaako jos wi-fi ei ole toiminnassa ulkomailla nettipaketin takia?

1 kommentti

  • February 17, 2012
Moi einari! iMessage-palvelun pitäisi toimia normaalisti Suomesta ulkomailla ja toisinpäin. Ulkomailla ollessa kannattaa toki huomioida, että 3G-verkossa datasiirrosta veloitetaan kohdemaan hinnaston mukaisesti. Jos haluat varmistaa, että käytät pelkästään Wi-Fi -verkkoa ulkomailla, ota Data Roaming pois päältä puhelimen asetuksista.