Terve!
Tuli hankittua Intenon DG201 modeemi, ja tuossa on 2 usb paikkaa. En kuitenkaan ymmärrä, miten niiden kuuluisi toimia, kun laitan esim. muistitikun kiinni modeemiin, niin en näe koneelta muistitikkua mitenkään.
En saanut mitään ohjekirjaa tämän mukana, eikä allaolevassa linkissäkään auteta, mitään muuta en ole googlettelemalla löytänyt.
http://www.netmedia.fi/pdf/Data%20sheet%20DG201.pdf
Olisiko jollain täällä kokemusta ja osaamista kyseisen modeemin usb-paikoista?
Inteno DG201 USB portit
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.