Skip to main content
Terve,

Tuli tuossa jokin aika sitten ostettua sonera viihde ja kyseinen loota tuli mukana. Asennus ja muut hommat sujuivat helposti ja kaikki näytti olevan OK. Päivän kuluttua dg301 rupesi sitten vetämään sitten itseään jumiin, oikeastaan joka päivä on näin tapahtunut. Tänään jopa 3 kolme kertaa ja tulinpas sitten siihen tulokseen, että vaihdentaanpas tilalle vanha telewell eaw510 ja kaskas internet toimii moitteetta. Olisi siis hienoa saada tietää mikä tuossa intenon romussa on vikana. 10.4.0.M päivitys näyttää olevan laatikon sisässä.
Hei Gags,

Laitetaan sinulle alkuun ohjelmistopäivitystä. Varmistathan että sinulla on Inteno kytketty käyttöön.
Jes,

Juuri saavuin kämpille ja laitoin intenon kiinni. Täytyy huomenna iltapäivästä katsoa miten pelittää ja postaan sitten lisää infoa.

E: Nyt kotiin saavuin ja näyttää ainakin vielä kaikki toimivan mallikkaasti. Tämmönen software on nyt sisällä 10.4.0.O joten mahtaa olla uudempi.
Hei Gags,

10.4.0.O on uudempi ohjelmisto ja hyvä että ongelma näytti nyt poistuneen. Mikäli jotain vielä ilmenee, niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä.
Hei,

Minulla on Inteno DG301AL kanssa semmoinen ongelma, että useampia kertoja päivässä, katkaisee yhteyden ja jonkin aikaa Internet valo vilkkuu punaisena. Saattaa toimia useita tunteja ongelmatta ja sitten peräjälkeen n. tunnin sisään katkaista nettiyhteyden kolmesta viiteenkin kertaan. Tällöin katkeaa niin nettiyhteys kuin koti-TV:kin.

Onkohan tuo 10.5.1.Q uusin softaversio? Tai olisiko tuolle ongelmalle tehtävissä jotain muuta?

Laitteen tiedot:
Product Name: DG301AL
Serial Number: IL000033651
Software Release: 10.5.1.Q
Hei kykkeli,

Kuinka pitkä puhelinkaapeli sinulla on käytössä? Olisi hyvä testata yhteys myös toisella kaapelilla, varsinkin jos käytössä on yli 2 metriä pitkä kaapeli tai jatkojohto.

Kokeile myös resetoida modeemia. Eli paina reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan ja käynnistä laite vielä tämän jälkeen uudelleen.

Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä. Voit jättää vikailmoituksen myös omien sivujen kautta.
Marko- kirjoitti:
Hei kykkeli,

Kuinka pitkä puhelinkaapeli sinulla on käytössä? Olisi hyvä testata yhteys myös toisella kaapelilla, varsinkin jos käytössä on yli 2 metriä pitkä kaapeli tai jatkojohto.

Kokeile myös resetoida modeemia. Eli paina reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan ja käynnistä laite vielä tämän jälkeen uudelleen.

Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä. Voit jättää vikailmoituksen myös omien sivujen kautta.


Kaapelina on modeemin mukana tullut puhelinkaapeli. Modeemi on siis ihan uusi, kyketty toimintaan vasta torstaina 3.4., elikkäs viikko sitten. Ja alusta asti on tätä pätkimistä esiintynyt. Resetinkin tein, mutta eipä tuonut mukanaan muutoksia.

Teen vikailmoituksen omien sivujen kautta.

Vastaa