Omistan Soneran valokuitu 100mb/s ja koko päivän pelkkä Broadband-valo on vilkkunut eikä näin ollen internetiin ole pääsyä. Onko vika verkossa, kun näin yhtäkkiä ei toimikaan vai onko mahdollista että kun laajakaistasopimus päättyy 13.4.2014, eli tänään sunnuntaina niin silloin se katkeaa soneran puolelta automaattisesti ja huomenna lähtee rullaamaan toistaiseksi voimassa olevana?
Sivu 1 / 1
Toimii. Eiköhän siinä käynyt niinkuin epäilinkin.
Kannattaa katsoa saako jostakin Soneralta jatkoa edullisin sopimuksiin. Yleensä määräaikaiset sopimukset halvempia... koska se sitoo Soneraan... mutta ei taida olla väliä jos asuntoon ei saa muuta kuin Soneraa... eikä ole muuttamassa
Juhlin liian aikaisin. Taas sama ongelma eli broadband-valo vain vilkkuu. Eilen toimi hyvin mutta tänään ei ollenkaan.
Kokeile resetoida se Inteno laite.
Kokeilin toissa päivänä useita kertoja ja nyt taas aamulla, mutta ei mitään. Nyt hetki sitten alkoi taas yhtäkkiä palamaan Internet-valo ja netti alkoi toimimaan. Missään "liitoksissa" ei pitäisi olla ongelmaa eli todennäköisesti jossakin muualla kusee. Liekö jotakin häikkää tässä talossa.
Hei Luimu,
Vilkaisin yhteyttäsi ja liittymässäsi näkyy paljon vaimennusta. Onko käytössäsi alkuperäinen modeemin mukana tullut lyhyt (2m) puhelinjohto? Voisitko kokeilla yhteyttä myös toisesta puhelinrasiasta mikäli sellainen löytyy.
Jos tuo pätkiminen jatkuu (toisestakin rasiasta) ja käytössä on lyhyt puhelinjohto, kannattaa asiasta silloin tehdä vikailmoitus. Ongelma voi rajautua taloyhtiön sisäverkkoonkin mutta se olisi hyvä selvittää niin korjaukset tiedetään sieltäkin puolelta tehdä.
Tuo sopimuksen määräaikaisuuden päättyminen ei koskaan aiheuta liittymään mitään katkoksia, ainoastaan laskun summa muuttuu. Oletko harkinnut uutta jatkosopimusta viihdepalvelusta?
Vilkaisin yhteyttäsi ja liittymässäsi näkyy paljon vaimennusta. Onko käytössäsi alkuperäinen modeemin mukana tullut lyhyt (2m) puhelinjohto? Voisitko kokeilla yhteyttä myös toisesta puhelinrasiasta mikäli sellainen löytyy.
Jos tuo pätkiminen jatkuu (toisestakin rasiasta) ja käytössä on lyhyt puhelinjohto, kannattaa asiasta silloin tehdä vikailmoitus. Ongelma voi rajautua taloyhtiön sisäverkkoonkin mutta se olisi hyvä selvittää niin korjaukset tiedetään sieltäkin puolelta tehdä.
Tuo sopimuksen määräaikaisuuden päättyminen ei koskaan aiheuta liittymään mitään katkoksia, ainoastaan laskun summa muuttuu. Oletko harkinnut uutta jatkosopimusta viihdepalvelusta?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.