Skip to main content
Hei,

Halusin tilata laajakaistaliittymän onnistumatta siinä. Testasin sekä opera, internet explorer, että mozilla firefox selaimilla ja kaikilla sama ongelma. En asu vielä osoitteessa johon halusin tilata, mutta muutan siihen 1.12.2009 ja halusin tilata etukäteen. Seuraava viesti tulee laajakaistan tilauksen jälkeen verkkopankkitunnusten varmistuksen jälkeen, joten en pystynyt tilaamaan liittymä:

Sivu kadoksissa!
Harmillista, mutta etsimääsi sivua ei nyt löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on muuttunut. Olethan varmasti kirjoittanut osoitteen oikein?


Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit navigoida ylävalikosta eteenpäin tai käyttää oikealla ylhäällä olevaa hakukonettamme.

Toivottavasti löydät etsimäsi!
Mikäli liittymän tilaaminen ei internetin kautta onnistu, voit tilata liittymän myös Soneran Myyntipalvelusta, puh. 0800 133133 (Avoinna ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30)

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa