Internet verkkoon voi kuka tahansa laittaa viestinsä toisten luettavaksi tai katsottavaksi.
Edellytyksenä viestin laitolle on se, että olet liittynyt johonkin internet verkkoon, verkon käyttäjänä ja sinulla on ohjelma jolla tuotat sisältöä verkkoon sekä tekemäsi ohjelman siirtotyökalu verkkoon.
Ohjelman tuottamiseksi internet verkkoon, tarvitset tietokoneen jossa on tekstinkäsittelyohjelma ja ohjelman siirtotyökalu verkkoon.
Nykyisin kuka tahansa liityttyään internet palveluja tuottavaan verkkoon voi julkaista verkossa viestinsä verkkoliityntähinnalla.
Onko siis oikein, että yksi verkkoon erillaista tavaraa tarjoava taho saa kaikilta verkon käyttäjiltä periä maksua.
Miten palveluntuottaja laskuttaa niitä jotka käyttävät palvelua maamme rajojen ulkopuolelta?
Onko maksu kaikilta käyttäjiltä perittävä?
Internet verkko ja mediamaksu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.