Internet yhteyden hidastuminen
Tässä vähän aikaa sitten kun kävin speedtest.com:issa katsomassa netti yhteyden näytti sen 49/90kbn nopeuden ja nyt kun kävin katsomassa uudestaan kun netti tuntunut hirveän hitaalta, nettiyhteys näyttää 32/76kbn nopeutta. Onko täällä Anttolassa päin linjat menossa vielä hurjempaan suuntaan, kun nettikin hidastuu jo noin paljon. Jos olisi mahdollista korjata niitä linjoja niin olisi mukavaa :) . Itse en pysty tietenkää sinne ihmeen "vikailmoitukseen" soittamaan, koska en tiedä mitään henkilöturvatunnuksia mitä sinne " vaaditaan " ja en ymmärrä miksi niitä tarvitaan. JOS olisi mahdollista ruveta ns. fixailee niitä linjoja niin ei tarvis tulla tänne valittaa jatkuvasti ja tuhlata teidän aikaa.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.