joo eli onko minulla vielä tuo vika ilmoitus voimassa jonka tein 8.4.2010, koska en ole saanut minkäänlaista viestiä puhelimeeni kun te olisitte vian korjanneet. Netti on toiminut hyvin noin pari viikkoa suht hyvin mutta nyt taas alkanut temppuilla ja sammuilee noin 2 kertaa päivässä. Voisitteko myös tarkastaa tuolta asikasnumeron kautta että kaikki kunnossa.
Sivu 1 / 1
Liittymäsi vikailmoitus on kuitattu valmiiksi 23.4., silloin yhteyden on todettu toimivan. Miksi et ole saanut tästä kuittasta matkapuhelimeesi, en osaa sanoa.
Jos ongelma on nyttemmin uusiutunut ja olet rajannut vian oman laiteympäristösi ulkopuolelle, suosittelen jättämään uuden vikailmoituksen joko Omien sivujen vikailmoituslomakkeella, tai soittamalla numeroon 0206 90101.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Jos ongelma on nyttemmin uusiutunut ja olet rajannut vian oman laiteympäristösi ulkopuolelle, suosittelen jättämään uuden vikailmoituksen joko Omien sivujen vikailmoituslomakkeella, tai soittamalla numeroon 0206 90101.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.