Minulla oli ennen käytössä tietämättäni toisen operaattorin nettiyhteys, joka oli asunnon edellisen asukkaan. Nyt kun olen kokeillut ottaa käyttööni Soneran nettiliittymää, niin se ei yhdistä nettiin. Onko modeemissa siis jotain vikaa? Olen kokeillut kaikkia konsteja, mutta modeemin näytössä palaa punaisella ei internet yhteyttä ja tietokone ilmoittaa että yhteys on rajoitettu, vaikka se on yhdistettynä verkkoon.
Sivu 1 / 1
Hei Janttu94,
Lisäisitkö asiakasnumeron tai liittymänumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 333123456 tai 346123456.
Kerrotko myös mikä modeemi sinulla on käytössä.
Jos käytössä on normaali ADSL modeemi, niin kannattaa tarkistaa, että VPI/VCI arvot ovat 0/33. Modeemin pitäisi nuo kyllä automaattisestikkin tarkistaa, joten kannattaa myös kokeilla resetoida modeemi, jolloin modeemin pitäisi nuokin asetukset automaattisesti hakea.
Lisäisitkö asiakasnumeron tai liittymänumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 333123456 tai 346123456.
Kerrotko myös mikä modeemi sinulla on käytössä.
Jos käytössä on normaali ADSL modeemi, niin kannattaa tarkistaa, että VPI/VCI arvot ovat 0/33. Modeemin pitäisi nuo kyllä automaattisestikkin tarkistaa, joten kannattaa myös kokeilla resetoida modeemi, jolloin modeemin pitäisi nuokin asetukset automaattisesti hakea.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.