Hei!
Ongelmat alkoivat jo keskiviikkona 7.4.2010 klo 22.00, jolloin Internet yhteys katkesi parin minuutin välein puoleksi minuutiksi n. 10 kertaa ja yhteys toimi sen jälkeen puoli tuntia ja katkeili uudestaan muutaman kerran.
Sama toistui myös torstaina 8.4.2010 klo 15.00 ja myöhemmin illalla klo 21.00 yhteys katkesi kokonaan.
ADSL-valo palaa modeemissa, mutta Internet-valo ei ja Windowsin oma vianmääritys sanoo, että vika on DNS-palvelimessa. Sama vika oli n. 6kk sitten ja silloin Internet oli poikki pari päivää ja sitten korjaantui, kun soitin asiakaspalveluun ja he sanoivat katsovansa onko jokin vialla minun yhteyden kohdalla ja jotain sieltä löytyi, sitten seuraavana päivänä se korjaantui muutaman kerran uudelleenkäynnistämällä boksin.
Voisiko ongelmalle kenties tehdä jotain?
Sivu 2 / 2
Nyt v*ttu se netti kuntoon tai kuluttaja-asiamies selvittää sen.
2 kuukautta menny eikä ongelma ole muuttunut miksikään, ettekö te itse mieti yhtään että mitä asiakkaan päässä liikkuu kun palveluntarjoaja ei saa tehtyä mitään ongelman poistamiseksi.
2 kuukautta menny eikä ongelma ole muuttunut miksikään, ettekö te itse mieti yhtään että mitä asiakkaan päässä liikkuu kun palveluntarjoaja ei saa tehtyä mitään ongelman poistamiseksi.
pätkii täälläkin, jo kaksi viikkoa... maksan liittymästäni jo ihan liikaa muutenkin verrattuna muihin palveluntarjoajiin, muualla euroopassa kuitukin on halvempaa. laitteet on ok, tipahtelen linjalta vähän väliä, käynnistyksessä kone ei aina hae IPtä. keneltä voi hakea hyvitystä pätkiviin yhteyksiin??
Hamton: Viimeisin vikailmoituksesi on nyt kuitattu valmiiksi. Asentaja on erinäisiä toimenpiteitä tehnyt, mutta ilmeisesti niistä ei sitten ole ollut apua. Tässä tapauksessa ei liene muuta vaihtoehtoa kuin jättää vielä yksi vikailmoitus.
oldsi67: Pätkimisongelmaan löydät ohjeita Ohjeet ja vinkit -sivultamme. Jos niistä ei ole apua, voit jättää liittymästäsi vikailmoituksen sivun ohjeiden mukaisesti.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
oldsi67: Pätkimisongelmaan löydät ohjeita Ohjeet ja vinkit -sivultamme. Jos niistä ei ole apua, voit jättää liittymästäsi vikailmoituksen sivun ohjeiden mukaisesti.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
joo luinkin tuon jo aiemmin, purkki on siltaavana ei nimittäin toimi reitittävänä vaikka vain 2 konetta ja PS3 ja Xbox360 linjoilla.. selasin häiriötiedotteekin läpi muttei täällä niitä ole vaikka asentavatkin par'aikaa jotain uutta palvelua tänne. (kaverilta kuulin, myös pätkivä linja)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.