Tahtoisin tiedustella minkä takia internet yhteyteni katkeilee n.2-4 kertaa tunnin sisällä.
Katkot ovat n.5-10s kestoisia, mutta kuitenkin erittäin häiritseviä.
Sivu 1 / 1
Hei MrDrieper,
Laitoin modeemillesi päivitystä tulemaan. Päivityksen pitäisi asentua 2 tunnin sisällä. Mikäli ongelma jatkuu tämänkin jälkeen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Laitoin modeemillesi päivitystä tulemaan. Päivityksen pitäisi asentua 2 tunnin sisällä. Mikäli ongelma jatkuu tämänkin jälkeen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
sama juttu täällä tampereella.
(17:35:17) * Disconnected
(17:41:53) * Disconnected
(17:47:25) * Disconnected
(18:49:08) * Disconnected
(19:48:27) * Disconnected
(00:58:44) * Disconnected
(03:38:41) * Disconnected
(05:52:02) * Disconnected
missä vika?
(17:35:17) * Disconnected
(17:41:53) * Disconnected
(17:47:25) * Disconnected
(18:49:08) * Disconnected
(19:48:27) * Disconnected
(00:58:44) * Disconnected
(03:38:41) * Disconnected
(05:52:02) * Disconnected
missä vika?
Yhteys pätkii vieläkin, onko mitään ideoita?
Hei hermanni45,
Olitko päivittänyt modeemin ohjelmiston jo? Sivuiltamme löytyy ohjeita tähän.
Mikäli tämän jälkeen ongelmaa esiintyy, kannattaa tarkistaa vielä puhelinkaapeli. Jos käytössä on pitkä kaapeli tai jatkojohto, niin kannattaa kokeilla toisella lyhyemmällä.
Mikäli ongelma ei poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Olitko päivittänyt modeemin ohjelmiston jo? Sivuiltamme löytyy ohjeita tähän.
Mikäli tämän jälkeen ongelmaa esiintyy, kannattaa tarkistaa vielä puhelinkaapeli. Jos käytössä on pitkä kaapeli tai jatkojohto, niin kannattaa kokeilla toisella lyhyemmällä.
Mikäli ongelma ei poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Marko- kirjoitti: Hei hermanni45,
Olitko päivittänyt modeemin ohjelmiston jo? Sivuiltamme löytyy ohjeita tähän.
Mikäli tämän jälkeen ongelmaa esiintyy, kannattaa tarkistaa vielä puhelinkaapeli. Jos käytössä on pitkä kaapeli tai jatkojohto, niin kannattaa kokeilla toisella lyhyemmällä.
Mikäli ongelma ei poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
päivitetty versio on ollut jo ennestään. puhelinkaapeli ei ole kovin pitkä. otin yhteyden marraskuussa ja toiminut pätkimättä kunnes nyt pari päivää pätkinyt jatkuvasti.
Hei hermanni45
Olitko jo ollut uudestaan vikapalveluun yhteydessä ? Linja-arvot ja nopeudet ei näytä oikein hyvältä tällä hetkellä joten vikailmoituksen jättäminen olisi nyt tarpeen.
Olitko jo ollut uudestaan vikapalveluun yhteydessä ? Linja-arvot ja nopeudet ei näytä oikein hyvältä tällä hetkellä joten vikailmoituksen jättäminen olisi nyt tarpeen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.