Hei!
Soneran asiakkaana en ole tyytyväinen, että lähin soneran toimisto Kotkasta 50km päästä veturissa. Myös puhelimitse jonotus aika on 20min jatkuvasti, vaikka se sanoo että 10min ensin. Oletteko liian köyhät? lisähenkilökunta on vaikea rekrutoitaa?
Mutta minun kysyttävä on sellainen: ostin puhelimen android 4.2.2 järjestelemällä. Mutta 3g internet ensin ei toiminut. ok, teidän asiakaspalvelija veturissa ei osannut autta, eikä tietänyt että androidille eikä iphonelle ei tule automatisti "asetukset" sms:lla. Hän sms:nut monta kertaa ilman tuloksia. Sitten puhelimen asetuksissa ei osannut mitään tehdä. Sanoi, että "puhelimessa on jotain asetuksissa väärin, sonera ei osa auttaa siihen". Menin 50km takaisin. Ok. Virossa EMT verkossa toimistossa viisaampi normaalisempi henkilö asetuksissa tehnyt kaikki ja 3g toiminut hyvin Viron EMT sim kortilla. Eli puhelimessa kun laitteessa on kaikki ok. se on työvalmis. Teidän sivuilla en löytänyt mitään tarkempaa asetuksen kertomusta kun "pistää wap.sonera.net ja kaikki on ok". Niin kuluttanut 2t omasta elämästa että parantaa tyhmiä soneran työntekijän töitä ja saanut itsellesi toimimaan 3g internet. browser toimii. ongelmana on se: skype, viber, navigatorit eivät toimii, eivät yhdistää netin. wifi kautta toimii hyvin kaikki. haluan nyt tarkkaat ohjeet APN kohta: eli apn nimi, apn tyypi (default?, wap?, supl? muu?), proxy, port, mmsc?, mcc, mnc, apn protocol, rouming protocol, authentification -.
Facebookissa ei kukaa vastanut minulle 48h myös. Soittopyyntö inetissa myös ei toimii. Hyvä palvelu!! Hyvää businessta teille!
toivottavasti nyt sonera osaa antaa palvelua.
Sivu 1 / 1
Hei rennox,
oireet viittaavat siihen että laitteesi käyttää nettiä väärillä asetuksilla.
Kokeilepa tehdä puhelimelle oletusasetusten palautus. Se menee useimmissa Android-laitteissa seuraavasti: Asetukset-Lisäasetukset-Matkapuhelinverkot-Yhteyspisteiden nimet tai Tukipisteiden nimet ->paina puhelimen valikko nappia -> palauta oletusasetukset.
Jos tämä ei auta voit tallentaa asetukset puhelimeesi manuaalisesti seuraavien ohjeiden mukaan: http://www5.sonera.fi/ohjeet/MMS-_ja_in ... Android%29
Toivottavasti nyt onnistuu!
oireet viittaavat siihen että laitteesi käyttää nettiä väärillä asetuksilla.
Kokeilepa tehdä puhelimelle oletusasetusten palautus. Se menee useimmissa Android-laitteissa seuraavasti: Asetukset-Lisäasetukset-Matkapuhelinverkot-Yhteyspisteiden nimet tai Tukipisteiden nimet ->paina puhelimen valikko nappia -> palauta oletusasetukset.
Jos tämä ei auta voit tallentaa asetukset puhelimeesi manuaalisesti seuraavien ohjeiden mukaan: http://www5.sonera.fi/ohjeet/MMS-_ja_in ... Android%29
Toivottavasti nyt onnistuu!
kiitos! nyt toimii, ihmilista etta soneran työntekija veturissa ei osannut tehdä sellaista helppoa juttua.
Hei rennox!
Hieno homma, että liittymäsi toimii nyt kunnolla.
Hieno homma, että liittymäsi toimii nyt kunnolla.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.