Skip to main content

Internetin katkeilu

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei,

tässä kaapelimodeemin lokitiedoista otettu kopio. Näitä "internet disconnected" on useampia ja useina päivinä. Olen myös tästä asiasta tehnyt usean reklamaation alk vuonna 2010. Modeemi vaihdettiin takuuna myös silloin . Eli ns viaplay, netflix ynnä muut palvelut ilmoittaa kans ajoittain, verkkovirhe. jne jne. Mitä voimme tehdä?

Sat, 2012-11-03 04:18:25 - [DHCP Server] offer IP 192.168.0.4 to MAC address 5A:59:48:xxxxxxx
Sat, 2012-11-03 04:19:16 - [Internet disconnected]
Sat, 2012-11-03 16:20:02 - [Internet disconnected]
Sat, 2012-11-03 20:38:18 - [DHCP Server] offer IP 192.168.0.4 to MAC address 5A:59:48:xxxxxxx
Sun, 2012-11-04 07:05:01 - [Internet disconnected]
Sun, 2012-11-04 17:06:54 - [DHCP Server] offer IP 192.168.0.4 to MAC address 5A:59:48:xxxxxxx
Sun, 2012-11-04 19:05:47 - [Internet disconnected]
Sun, 2012-11-04 20:15:19 - [DHCP Server] offer IP 192.168.0.5 to MAC address 8A:C8:CD:xxxxxxx
Sun, 2012-11-04 23:58:17 - [DHCP Server] offer IP 192.168.0.4 to MAC address 5A:59:48:xxxxxxxx
Mon, 2012-11-05 00:13:20 - [DHCP Server] offer IP 192.168.0.5 to MAC address 8A:C8:CD:xxxxxxx
Mon, 2012-11-05 07:06:33 - [Internet disconnected]
Mon, 2012-11-05 07:25:10 - [DHCP Server] offer IP 192.168.0.5 to MAC address 8A:C8:CD:xxxxxxx
Mon, 2012-11-05 08:12:58 - UDP Packet - Source

1 kommentti

  • November 5, 2012
Hei tonyw75

Tarkistin tietosi ja huomasin, että pätkimisestä oli jätetty yksi vikailmoitus 2011? Pätkimisongelmissa kannattaa aina olla yhteydessä Vikapalveluumme. En usko, että vika jää modeemiin, jos modeemi jo uusittu kerran. Ota yhteyttä Vikapalveluumme ja tee pätkimisestä vikailmoitus. Ennen vikailmoituksen jättämistä kannattaa testata yhteyttä ilman haaroittimia sekä jatkojohtoja, jos sellaisia on käytössä.

Sonera Vikapalvelu 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30. Voit jättää asiasta myös Palvelupyynnön, niin me otamme yhteyttä sinuun.