Kuten otsikko kertoo, internetyhteys katkeaa muutaman viikon välein ja modeemin (Thomson TG789vn) "Internet"-valo muuttuu punaiseksi, power, ethernet, wireless ja boardband -valot palavat kyllä normaalisti vihreänä. Yleensä tämä ongelma korjaantuu uudelleenkäynnistyksellä, mutta nyt ei. Olen yrittänyt resetoida, uudelleenkäynnistää, vaihdella piuhoja ja kaikkia asunnon ethernet -portteja, mikään ei auta, punainen valo palaa vain ja netti ei toimi. Laitoin jo vikailmoitusta asiasta mutta mitään ei ole kaiketi vielä tehty asian korjaamiseksi, joten kysyisin tätä kautta että missä vika? Katsoin modeemin sivuilta että firmware on ainakin päässyt vanhentumaan, mutta vika tuntuu olevan muualla.
Sivu 1 / 1
Hei tiponni,
Alueellasi on ikävä kyllä ollut 16.3 alkaen yleistä ongelmaa josta katkos on johtunut. Vika on korjattu tänään 17.3 n klo 12.30 ja nyt yhteytesi näyttäisikin toimivan normaalisti. Pahoitteluni häiriön aiheuttamasta haitasta!
Mikäli tuo pätkiminen muuten jatkuu kuten tuossa yllä mainitsit, kannattaa olla yhteydessä asiasta uudestaan vaikka tätä kautta tai sitten ihan palvelupyynnöllä omien sivujen kautta.
Alueellasi on ikävä kyllä ollut 16.3 alkaen yleistä ongelmaa josta katkos on johtunut. Vika on korjattu tänään 17.3 n klo 12.30 ja nyt yhteytesi näyttäisikin toimivan normaalisti. Pahoitteluni häiriön aiheuttamasta haitasta!
Mikäli tuo pätkiminen muuten jatkuu kuten tuossa yllä mainitsit, kannattaa olla yhteydessä asiasta uudestaan vaikka tätä kautta tai sitten ihan palvelupyynnöllä omien sivujen kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.