Skip to main content
Olemme viime aikoina tehneet 2 vikailmoitusta meidän netistä, viimeksi tuli ilmoitus että mitään vikaa ei löytynyt.

Viime kuukauden ajan nettiyhteys on katkeillut useita kertoja päivässä, yleensä joudumme aina käynnistämään modeemin uudelleen jotta saame yhteyden takaisin.
Nettiyhteys voi katketa milloin vain, nettiä selailessa ja pelatessa. Kaikki toimii normaalisti ja sitten yhtäkkiä koko yhteys katkeaa. Olemme kokeilleet toista modeemia eri pistokkeessa ja sama ongelma toistuu myös vanhalla reitittimellä. Joten voin sanoa että vika ei todellakaan ole modeemissa vaan jossakin muussa.

Kun yhteys menee poikki, kaikki valot palaa normaalisti mutta yheyttä internetiin ei vain ole, ja kun testaan internetyhteyden modeemilla, se ilmoittaa että yhteys yhdyskäytävään on poikki.
Sonera avustaja ei myöskään pysty korjaamaan ongelmaa, ja windowsin vianmääritys ilmoittaa että modeemissa on yhteysongelma.

Yhdellä ystävällä oli samanlainen ongelma kauan, hän sanoi että seuraava toimenpide voisi auttaa;

Puhelinkeskusportin resetointi etänä. Olisin hyvin tyytyväinen jos voisitte kokeilla tuota, tai lähettää pyynnön eteenpäin henkilölle joka pystyy tuon tekemään

Lähetimme juuri vähän aikaa sitten toisen ilmoituksen, mutta jotenkin epäilen että sama vastaus tulee taas (vikaa ei löytynyt)
Helvetin rasittavaa, sama juttu mullakin ollut parin päivän ajan...Käytiin Soneran pisteessä eikä nekään osannut auttaa. Valot palaa ihan normaalisti, resetannut, kaikkia kokeiltu ja katkeilee joka minuutin välein minuutiksi ja sitten toimii taas minuutin ajan.... :(((((((((((((((((((((((
Kenwer55!

Käytätkö modeemin ja tietokoneen välissä langatonta yhteyttä? Oletko kokeillut kaapelilla tuota väliä. Netti ei kyllä näytä pätkivän verkon suuntaan.

Vuence!

Vastasin sinulle jo aiemmin aloittamaasi ketjuun.

Vastaa