Skip to main content

iPad 2012

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Joko iPadin 3. versio tulee myöskin kytkylaitteena Soneran valikoimiin vai pysyykö edelleen vain verkkokaupan "luottokauppa"-laitteena?

4 kommenttia

  • March 8, 2012
Hei Axefield: Apple ei ole vielä tiedottanut Suomen myyntikanavista. Kannattaa seurata nettisivujamme ja Applen tiedotteita.

  • March 29, 2012
Jokohan tästä on lisätietoa tullut? Ainakin Samsungin Tab näyttää olevan loppu noista liittymän kera myytävistä laitteista, joten sille paikalle sopisi hienosti iPad.

  • March 29, 2012
Axefield: Laitoin tästä kyselyä laitehankinnoista vastaavalle. Ilmoittelemme täällä, kun saamme tarkempaa tietoa uudesta iPadista.

  • March 30, 2012
Hei Axefield: Tilanne on yhä sama kuin mitä Olavi tuossa aiemmin jo kommentoi, eli Apple ei ole vielä tiedottanut Suomen myyntikanavista. Kannattaa seurata nettisivujamme ja Applen tiedotteita. Kun saamme Applelta lisätietoa, niin tiedotamme siitä sitten sivuillamme.