Hei!
Soneran liikkuva netti mobiilidatayhteys lakkasi toimimasta viikko sitten. Laskut maksettu. Uusi laskutuskausi alkanut, joten ei siitäkään kiinni. Laskutus ei osannut enempää neuvoa. Matkapuhelimen Sonera toimii ihan hyvin. Tähän mennessä iPadilla toiminut moitteettomasti. Mistä mahtaa johtua?
Sivu 1 / 1
Hei Terttuann!
Ilmeisesti sinulla on käytössä Ipadissa multisim-kortti? Ongelma johtuu juurikin liittymän tyypistä. Multisim-palvelu on tarkoitettu vain mobiili(puhelin) käyttöön ja multisimin käyttö tabletissa voi aiheuttaa tällaisia ongelmia. Suosittelen, että toiselle kortille vaihdetaan liikkuvan laajakaistan yhteys, jolloin ongelma poistuu. Tämän hetkisen tarjoaman löydät täältä: https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/tarjooma/nettiliittyma.aspx?someid=some3827
Ilmeisesti sinulla on käytössä Ipadissa multisim-kortti? Ongelma johtuu juurikin liittymän tyypistä. Multisim-palvelu on tarkoitettu vain mobiili(puhelin) käyttöön ja multisimin käyttö tabletissa voi aiheuttaa tällaisia ongelmia. Suosittelen, että toiselle kortille vaihdetaan liikkuvan laajakaistan yhteys, jolloin ongelma poistuu. Tämän hetkisen tarjoaman löydät täältä: https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/tarjooma/nettiliittyma.aspx?someid=some3827
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.