Hei,
Eli ongelma on se, että Iphone vaatii soneran sim-kortin, jotta voin aktivoida kyseisen kännykän. Olin myymässä puhelinta tänään huuto.netin kautta ja päätin nollata puhelimen tehdasasetuksiin, jottei omia tiedostoja puhelimessa enään olisi. Kun tämän olin tehnyt ja avasin puhelimen uudestaan tuli teksti:
"Sim-Kortti lukittu. Aktivoi Iphone syöttämällä sopiva SIM ilman PIN-lukitusta."
Itsellänihän ei ole Soneran sim-korttia vaan saunalahden, joten puhelimen aktivointi on mahdotonta. Kun ostin puhelimen noin 5-6 kk sitten huuto.netistä entinen omistaja oli saanut sim-lukituksen poistettua ilmeisesti teidän konttorissanne(?) ja nyt itselläni on se ongelma, että miten ihmeessä minä voin saada kyseisen sim-lukituksen poistettua, kun en omista kuittia yms. En voi siis todistaa teille mitenkään sitä, että puhelin on teiltä ostettu...
Mitä minun siis pitäisi tehdä tässä tilanteessa? Missään ei lukenut, että jos nollaa puhelimen tulisi myös sim-lukitus häviämään...(Kellään perjeenjäsenistäni ei ole soneraa, joten puhelin on käyttökelvoton...)
Ystävällisin terveisin,
Teemu Heinonen
Iphone 3g 8Gb - Ongelma
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.