Skip to main content

iPhone 3G sim-purku

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Vanha puhelin, jossa ei liittymää, mutta lukko vielä päällä. Soitettu kerran asiakaspalveluun, jonka jälkeen käskettiin liittää puhelin iTunesiin, mutta ei tapahtunut mitään. Miten lukon saa purettua?

1 kommentti

  • April 19, 2011
Teemu: En löytänyt käyttäjäprofiilista asiakasnumeroasi, joten en pääse tarkistamaan puhelimesi lukituksen tilaa.

Joskus on ollut viivettä lukituksen vapautuksessa, vaikka se on meiltä tehty niin iTunesissa vapautus on näkynyt viiveellä. Viive on ollut minuuteista muutamaan vuorokauteen.

Olihan sinulla sillä hetkellä, kun liitit puhelimen iTunesiin, niin jonkun toisen operaattorin SIM-kortti puhelimessa paikallaan? Lukitus purkautuu kun iTunesiin liitetään iPhone jossa on jonkun toisen operaattorin SIM-kortti kuin meidän, edellytyksenä että meiltä on ensin tehty lukituksen vapautus.