Terve.
Mulla olisi ulkomailta (Norjasta) ostettu iPhone 3G. Siinä on "light leakkiä", eli kromin ja sen näytön lasin välistä tulee valoa läpi. Tätä ei huomaa ollenkaan päivällä, mutta yöllä ongelma on yllättävän ärsyttävä. Ennen en tätä ongelmaa huomannut, kun käytin Griffin Clarifi -suojakoteloa, joka peitti ongelmakohdan. Nyt taas käytän Bodyguardzia, joka on kokonaan läpinäkyvää, jonka takia vasta nyt huomaan ongelman.
Muillakin näkyy olevan muita ongelmia: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=526266
Ja tällänen ongelma kyseessä (itselläni toki vähän lievempi, mutta ärsyttävää silti):
http://att.macrumors.com/attachment.php?attachmentid=125570&stc=1&thumb=1&d=1216638281
Eli.. Onko mahdollista, että Sonera huoltaa/korvaa laitteen (Applen Limited Warrantyä pitäisi olla elokuuhun asti) tai pitääkö puhelin viedä takaisin Telenorille (siis Norjaan)?
Kiitoksia.
Sivu 1 / 1
Takuuasiaa kannattaa tiedustella laitteen myyjän taholta. Soneran kanssa Telenorilla ei ole tekemistä, vaan Suomessa sen toimijana näyttäisi toimivan Canal Digital.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.