Hei!
Eli minulla olis iphone 3gs noin 3 vuotta sitten kytky liittymänä ostettu soneralta.
Kytky on purettu ja tällä hetkellä saunalahden sim kortti laitteessa.
Ongelma syntyi kun yritin päivittää laitteen itunisn kautta niin se jäi semmoseen tilaan että
sillä voi soittaa vain hätäpuhelun. Itunisin kautta kun yrittää aktivoida niin se ilomoittaa että laitteessa ei ole sim korttia. mitä voin tehdä ?
iphone 3gs activointi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.