Skip to main content

iPhone 3Gs/ AmpliTube/ iRig kuulokeliitin ongelma

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Moro!

Minulla on siis puhelimessa muutama appsi kitaran nauhoittamiseen ja iRig tietenkin myös hommattu. Liittäessäni iRigin puhelimeen se ei kuitenkaan toimi. Kaverini latasi ilmaisversion AmpliTubesta ja kokeili sitä minun iRigin kanssa ja toimi mainiosti. Eli minulla on ongelma kuulokeliitännän kanssa. Olen koittanut puhdistaa sitä vanupuikolla mutta ei ole auttanut. Aivan kuin 3,5mm liitin ei menisi aivan puhjaan saakka ja näin se ei saa kaikkia 4 "kosketusta". Tavilliset kuulokkeet toimivat suht normaalisti, kun pyöritän liitintä niin toinen kanava katoaa aina välillä.

Mitä avuksi? Voinko puhdistaa kuulokeliitännän jollain siihen tarkoitetulla aineella/ paineilmalla?


-Fumppa-

1 kommentti

  • March 9, 2011
fumppa: Emme suosittele itse tehtyä korjausta, eikä liittimeen saa suihkuttaa mitään puhdistusainetta. Tämä voi poistaa puhelimesta takuun. Suosittelemme puhelimen toimittamista huoltoon tarkistettavaksi.

Laitteen voit jättää huoltoon esimerkiksi Sonera kaupan kautta.