Moro!
Minulla on siis puhelimessa muutama appsi kitaran nauhoittamiseen ja iRig tietenkin myös hommattu. Liittäessäni iRigin puhelimeen se ei kuitenkaan toimi. Kaverini latasi ilmaisversion AmpliTubesta ja kokeili sitä minun iRigin kanssa ja toimi mainiosti. Eli minulla on ongelma kuulokeliitännän kanssa. Olen koittanut puhdistaa sitä vanupuikolla mutta ei ole auttanut. Aivan kuin 3,5mm liitin ei menisi aivan puhjaan saakka ja näin se ei saa kaikkia 4 "kosketusta". Tavilliset kuulokkeet toimivat suht normaalisti, kun pyöritän liitintä niin toinen kanava katoaa aina välillä.
Mitä avuksi? Voinko puhdistaa kuulokeliitännän jollain siihen tarkoitetulla aineella/ paineilmalla?
-Fumppa-
iPhone 3Gs/ AmpliTube/ iRig kuulokeliitin ongelma
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.