iPhone 3GS ja ei verkkoa
Elikkä itsellä tommonen noin puoli vuotta vanha 3GS ja ongelma on seuraavanlainen. Asun 500 metrin päässä tampereen ydinkeskustasta, mutta kotona olessani ei meinaa verkkoa löytyy millään ei 3G:tä jota ilman nyt jotenkin vielä pystyn elään mutta ei edes puhelinverkkoa jotta pystyisi soittamaan tai lähettämään tekstiviestejä. Olen erityisesti huomannut, että silloin kun puhelin on kädessäni verkkoa ei löydy ja silloin kun lasken puhelimen esimerkiksi pöydälle verkko taas löytyy. Muttei kumminkaan aina. Luulen että ongelma voisi olla asetuksissa ja siellä operaattorissa, sillä minulla se on automaattinen, mutta rastia ei tule fi soneraan niin kuin kaverillani. Tämä ongelma tuli myös ulkomailla kun operaattori ei yhdistänyt mihinkään eikä ollut koko aikana ulkomailla verkkoa. Toisin kun kaverini 3GS:ssä joka yhdistyi suoraan Telia S nimiseen verkkoon. Apua olisi kiva saada sillä kuukauden päästä lähden ulkomaille ja siellä tarvitsen puhelintani.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.