Tilasin mustan iphone 3gs (32gb) mallin 9.7.
en ole saanut mitään jonotusnumeroa.
Viitenumero: 1700000144388
tilaus on tehty ennen kello 6.
kiitoksia vastauksista.
Sivu 1 / 1
9.7. - 30.7.2009 aikana verkkokauppamme kautta ennakkoon tilattujen iPhone 3G S -laitteiden toimitukset aloitetaan elokuun puolenvälin jälkeen. Arvion mukaan verkkokaupan ennakko-ostot saadaan toimitetuksi syyskuun loppuun mennessä. Asiasta löytyy lisätietoa tämän tiedotteemme kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Miksi 7.8. tilattuja laitteita on toimitettu asiakkaille, kun ennakkoon tilanneetkaan ei ole vielä saaneet omiaan? Laitteiden koko ja värikin sattuu olemaan sama kuin aiemmin tilanneella... kyllä kovasti mainostettiin, että laitteet toimitettaisiin tilausjärjestyksessä mutta näin ei taideta todellisuudessa toimia.
Tiedossamme ei ole, että yhtään heinäkuun jälkeen tilattua laitetta olisi asiakkaille toimitettu. Puramme vielä ennakkovarausjonoa, ennakkovarausajan jälkeen tilatut laitteet toimitetaan asiakkaille sen jälkeen, kun kaikki ennakkoon laitteen varanneet asiakkaat ovat saaneet omansa.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Mistä johtuu että Lappeenrannan Veikon Kone ei ole saanut vielä yhtään 32 gigasta iPhone 3G S laitetta? Kun muihin liikkeisiin laitteita tippuu "muutamia" viikossa? Onko Soneran omat liikkeet ja Veikon Koneet samalla viivalla?? Ihmettelen kovasti toimintaa.
-Yli kuukausi sitten tilannut
-Yli kuukausi sitten tilannut
Kovin aktiiviselta vaikuttaa kaikenpuolin.
kiitoksia
kiitoksia
Täällä on myös odoteltu mustan 32G iPhone 3GS:n saapumista jo neljä viikkoa. Tilausvaiheessa toimitusajaksi annettiin 2-4 viikkoa.
Sonera voisi tiedottaa asiakkaitaan hieman paremmin tästä asiasta.
Tällainen sekoilu ei todellakaan nosta Soneran arvostusta ainakaan minun kohdallani.
Sonera voisi tiedottaa asiakkaitaan hieman paremmin tästä asiasta.
Tällainen sekoilu ei todellakaan nosta Soneran arvostusta ainakaan minun kohdallani.
Jos asiakaspalvelu voisi käydä lukemassa seuraavan keskustelun läpi ja sitten ystävällisesti antaa selvityksen miten kaikki siellä mainitut ongelmat ovat mahdollisia (esim. luvattujen toimitusaikojen suuret muutokset, eri vastaus joka soittokerralla, tilausten häviäminen, erittäin huono tiedottaminen asiakkaille, yms...)
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 1&t=128653
Vastauksen voisi sitten antaa, sekä tänne että edellä mainittuun foorumiin.
Pikaista vastausta odottaen.
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 1&t=128653
Vastauksen voisi sitten antaa, sekä tänne että edellä mainittuun foorumiin.
Pikaista vastausta odottaen.
Täällä odotellaan myös 16.7. tilattua valkoista 32gb-mallia. Kummallisesti samaan talouteen 10 päivää myöhemmin tilattu puhelin on jo toimitettu ja ystäväpiirissä myöskin myöhemmin tilanneet ovat saaneet puhelimia ja osa taas ei kun on tilaus kadonnut Soneran järjestelmästä. Vastaukset toimitusajasta vaihtelevat myöskin riippuen asiakaspalvelijasta.
Miksei sonera lähetä minkään näköistä informaatiota puhelimen saapumisesta, koska ovat niin paljon myöhässä? Ja miksei postin seurantakoodia lähetetä automaattisesti tilanneille kun paketti lähetetään postiin, ei tarvitsisi paketin olla postissa paria päivää ylimääräistä. Nyt tulee paljon ylimääräisiä soittoja asiakaspuhelimeen seurantakoodin kyselemisen takia.
Kyllä tälläisten asioitten pitäisi olla itsestään selvyys isossa firmassa, mutta sonera näyttää olevan vielä ihan amatööritasolla.
Tämän viikon vielä odotan puhelinta sitten perun tilauksen ja vaihdan liittymää.
Kyllä tälläisten asioitten pitäisi olla itsestään selvyys isossa firmassa, mutta sonera näyttää olevan vielä ihan amatööritasolla.
Tämän viikon vielä odotan puhelinta sitten perun tilauksen ja vaihdan liittymää.
Täytyy kyllä sanoa että tässä Soneran touhussa ei ole mitään järkeä. Eri ihmiset asiakas/myyntipalvelusta kertoo eri juttuja ja luvataan toimitusaikoja mitä ei pidetä. Itse ainakin kyllästynyt kokonaan Soneraan. Nokia n900 tulee aivan varmasti ennen kuin ennakkovaaramani M32. Suosittelen muitakin tutustamaan kyseiseen puhelimeen ja muihin operaattoreihin, Elisalta saa esimerkiksi paljon nopeamman netin mitä Sonera tarjoaa, ja on muutenkin halvempi palveluntarjoaja!
9.7 tilattu Soneran verkkokaupasta. Ei näy eikä kuulu, vaikka Homeinenomena-foorumin palstata saa lukea, että jotkin myöhemmin saman mallin tilanneet ovat saaneet jo omansa. Outoa toimintaa kyllä.
Soitinpa minäkin tänään Soneralle ja kysyin missä vaiheessa on puhelimen toimitus. Asiakaspalvelija kertoi että koska olen tilannut puhelimen vasta 10.8.2009 toimitusaika on tästä 6-8 viikkoa. Jälleen kerran jouduin korjaamaan että olen tilannut puhelimen verkkokaupasta 17.7.2009 ja joku on siellä vain päättänyt vaihtaa uuden sopimukseni alkamispäiväksi 10.8.2009.
Kerroin saaneeni seuraavanlaisen vastauksen kun kysyin miksi sopimuskausi näkyi tilauksen jälkeen vuoden liian pitkänä:
Hei,
kiitos viestistäsi ja pahoittelut viivästyneestä vastauksestamme.
Määräaikainen sopimuksesi on voimassa 17.7.2010 asti. Sopimuskausi
päivitetään oikein, kun uusi laitesopimus saadaan tallennettua, kunhan
saadaan uuden laitteesi sarjanumero rekisteröityä, kuten sinulle on jo
asiakaspalvelustamme kerrottu...
Kerroin että kaksi viikkoa sitten sieltä on luvattu soittaa minulle ja kertoa mistä tuo 10.8. päivämäärä on sinne ilmestynyt mutta soittoa ei ole kuulunut. Asiakaspalvelija kertoi että nyt heillä ei ole muuta tietoa kuin että toimitusaika on 6-8 viikkoa. Kerroin että käsittääkseni kuluttajalle kuuluu ilmoittaa toimituksen viivästyksestä ja en ole mitään tietoa saanut muuta kuin että viime viikolla luvattiin toimitus tälle viikolle. Myöskin asiakaspalvelija kertoi viime puhelulla että kaikki heinäkuussa tilatut laitteet olisivat toimitetuksessa johon kysyin että missäs minun puhelin sitten oikein on? Vastauksena sain pahoitteluja.
Sanoin että haluan vastauksen huomiseen mennessä että onko tilaukseni sotkettu ja se näkyy heillä elokuussa tehtynä tilauksena ja miten voin peruuttaa tilauksen jotta voin pyytää ystävääni tuomaan Thaimaasta minulle samaisen puhelimen tällä viikolla. Sanoin että toivon että sieltä palataan asiaan sillä jokaisella aiemmalla kerralla vastaaminen on kestänyt 3 viikkoa - 14 viikkoa.
Muuten olisin täysin tyytyväinen Soneraan mutta jos asiakaspalvelun taso on tätä luokkaa ja väitetään ihan pokkana asiakkaalle muuta kuin tilausvahvistus ja kirjalliset vastaukset palvelupyyntöihin kertovat niin silloin äänestän jaloillani.
Kerroin saaneeni seuraavanlaisen vastauksen kun kysyin miksi sopimuskausi näkyi tilauksen jälkeen vuoden liian pitkänä:
Hei,
kiitos viestistäsi ja pahoittelut viivästyneestä vastauksestamme.
Määräaikainen sopimuksesi on voimassa 17.7.2010 asti. Sopimuskausi
päivitetään oikein, kun uusi laitesopimus saadaan tallennettua, kunhan
saadaan uuden laitteesi sarjanumero rekisteröityä, kuten sinulle on jo
asiakaspalvelustamme kerrottu...
Kerroin että kaksi viikkoa sitten sieltä on luvattu soittaa minulle ja kertoa mistä tuo 10.8. päivämäärä on sinne ilmestynyt mutta soittoa ei ole kuulunut. Asiakaspalvelija kertoi että nyt heillä ei ole muuta tietoa kuin että toimitusaika on 6-8 viikkoa. Kerroin että käsittääkseni kuluttajalle kuuluu ilmoittaa toimituksen viivästyksestä ja en ole mitään tietoa saanut muuta kuin että viime viikolla luvattiin toimitus tälle viikolle. Myöskin asiakaspalvelija kertoi viime puhelulla että kaikki heinäkuussa tilatut laitteet olisivat toimitetuksessa johon kysyin että missäs minun puhelin sitten oikein on? Vastauksena sain pahoitteluja.
Sanoin että haluan vastauksen huomiseen mennessä että onko tilaukseni sotkettu ja se näkyy heillä elokuussa tehtynä tilauksena ja miten voin peruuttaa tilauksen jotta voin pyytää ystävääni tuomaan Thaimaasta minulle samaisen puhelimen tällä viikolla. Sanoin että toivon että sieltä palataan asiaan sillä jokaisella aiemmalla kerralla vastaaminen on kestänyt 3 viikkoa - 14 viikkoa.
Muuten olisin täysin tyytyväinen Soneraan mutta jos asiakaspalvelun taso on tätä luokkaa ja väitetään ihan pokkana asiakkaalle muuta kuin tilausvahvistus ja kirjalliset vastaukset palvelupyyntöihin kertovat niin silloin äänestän jaloillani.
laattalj kirjoitti: Jos asiakaspalvelu voisi käydä lukemassa seuraavan keskustelun läpi ja sitten ystävällisesti antaa selvityksen miten kaikki siellä mainitut ongelmat ovat mahdollisia (esim. luvattujen toimitusaikojen suuret muutokset, eri vastaus joka soittokerralla, tilausten häviäminen, erittäin huono tiedottaminen asiakkaille, yms...)
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 1&t=128653
Vastauksen voisi sitten antaa, sekä tänne että edellä mainittuun foorumiin.
Pikaista vastausta odottaen.
Edelleen sitä vastausta odotellen...
Hiljaista on!
Kertoo tämäkin Sonerasta ja sen henkilökunnasta kun ei tänne uskalleta vastata kysymyksiin, naurettavaa touhua...
SaunaElisa kirjoitti: Kertoo tämäkin Sonerasta ja sen henkilökunnasta kun ei tänne uskalleta vastata kysymyksiin, naurettavaa touhua...
Täältä löydät tietoa Iphone 3gs toimitusajasta
Sonera asiantuntijat osallistuvat Keskustele ja kysy -palstalla arkipäivisin kiinteän laajakaistan- ja TV -palveluita koskeviin keskusteluihin. Pyrimme auttamaan parhaamme mukaan Liikuvaa Laajakaistaa (mokkula, nettitikku) koskevissa kysymyksissä, mutta toistaiseksi asiantuntijoilla ei ole parasta mahdollista mobiili tuoteosaamista. Tämä tarkoittaa ettei heillä ole mobiilin järjestelmiä käytössä, josta esim. voisivat katsoa toimitusajat. Eivät siis pysty hoitamaan matkapuhelin asioita.
Tiedostamme tämän puutteen ja pyrimme laajentamaan osaamistamme, jotta asiakaat saisivat parasta mahdollista palvelua.
Kehotan teitä käyttäjiä auttamaan toisianne varsinkin näissä asioissa, jos osaamista löytyy.
Mobiili asioissa voit ottaa yhteyttä lähettämällä Soneran Omien Sivujen Matkapuhelinliittymän ongelmatilanne lomakkeella.
Voit ottaa myös yhteyttä Vikapalveluun soittamalla numeroon 0206 90101 ja valitsemalla 1. (mpm/pvm) avoinna ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.
Keskustele ja kysy -palstan palvelukuvaus
T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Kehotan teitä käyttäjiä auttamaan toisianne varsinkin näissä asioissa, jos osaamista löytyy.
T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
Eli toisinsanoen asiakkaiden pitäisi ryhtyä asiakaspalvelijoiksi?
Luonnollisestikaan laitteiden toimituksista tai muusta vastaavasta operaattikohtaisesta asiasta eivät asiakkaat voi olla perillä. Kyseinen lause tarkoittaa lähinnä teknisiä ongelmia, joissa käyttäjät voivat toisiaan opastaa.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.