Skip to main content

Iphone 4

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Soneran uusi liittymäni ei ole vielä käytössä, mutta haluaisin silti päästä jo Iphonilla räpläämään. iTunesin aktivointi ei kuitenkaan toimi, mutta onko se vikana että sim-korttikaan ei ole vielä aktivoitu? Sim-kortti kyllä puhelimessa ollut sisällä.

1 kommentti

  • August 12, 2010
Laitteeseen kytketyn SIM-kortin tulee olla aktiivinen, jotta IPhone -laitteen voi aktivoida sillä käyttöön. Löydät lisätietoa Iphonen aktivoinnista Ohjeet ja vinkit -sivultamme.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu