Terve,
Yritin täältä teidän sivuilta etsiä tietoa, että miten iPhone 4 tapauksessa käyttäydytään, kun täysin uudesta laitteesta löytyy vika. Miten vaihto uuteen tapahtuu vai pitääkö tässä mennä jonkin huoltorumban läpi ja jättää puhelin ihmeteltäväksi kuukausiksi ja sitten vielä todennäköisesti maksaa päälle jostain korvaavasta laitteesta.
Sivu 1 / 1
Ohjeet ja vinkit - sivuston iPhone-sivulla otsikon Ongelmatilanteet alla on ohjeistusta aiheeseen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Joo onhan noi tsekattu heti ekana läpi, mutta ei siellä lue mitään siitä tilanteesta, jossa uusi puhelin on viallinen. Täytyy vissii taas vaikeimman kautta hoitaa hommat soneran kanssa. Muiden yritysten kanssa on ollut hieman helpompaa. Esimerkiksi Fujitsu-Siemens hoiti viallisen tietokoneen vaihdon noutamalla sen kotoa ja toimittamalla uuden tilalle kotiin. Mutta Sonera tarjoaa linkkejä sivuille, joista ei löydy mitään tietoa. Huonointa asiakaspalvelua mitä ikinä olen saanut.
IPhone-puhelin voidaan toimittaa huoltoon lähimmän iPhone -laitteita myyvän Sonera Kauppiaan kautta. Toinen vaihtoehto on ottaa yhteyttä matkapuhelinyksikkömme asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm), jolloin saat tarkemmat ohjeet puhelimen huoltoon lähettämiseen.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.