iPhone 4 ei liikuta dataa matkapuhelinverkon kautta
Jeps, eli tilasimme aikoinaan äitille Soneran 1 Gt:n datapaketin. Tänään muistimme tuon ja sallin äitin kännykästä tuon matkapuhelinverkkodatan. Eli tässä se varsinainen ongelma: Yläpalkkiin ei tule 3G-merkkiä eikä o-merkkiä eikä E-merkkiä. Asetukset on laitettu oikein, yritetty palautusta ja nollattu verkkoasetukset. Mikään ei auta. Mitäköhän voisi yrittää vielä?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.