Skip to main content

iPhone 4 ei liikuta dataa matkapuhelinverkon kautta

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Jeps, eli tilasimme aikoinaan äitille Soneran 1 Gt:n datapaketin. Tänään muistimme tuon ja sallin äitin kännykästä tuon matkapuhelinverkkodatan. Eli tässä se varsinainen ongelma: Yläpalkkiin ei tule 3G-merkkiä eikä o-merkkiä eikä E-merkkiä. Asetukset on laitettu oikein, yritetty palautusta ja nollattu verkkoasetukset. Mikään ei auta. Mitäköhän voisi yrittää vielä?

6 kommenttia

  • March 5, 2012
Hei tuomaril: Jos lisäät asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa liittymän tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumero löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Mikäli et tiedä / löydä asiakasnumeroa, voit myös käyttää puhelinnumeroa muodossa 0401234567 ilman väliviivaa.

  • March 5, 2012
Lisäsin puh. Numeron.

  • March 5, 2012
Tarkistin puhelinnumeron perusteella, että liittymässä on netti-esto, joka estää netin käytön kokonaan. Eston poisto onnistuu asiakaspalvelumme kautta. Liittymän omistaja voi joko itse soittaa, jättää palvelupyynnön tai varata soittoajan. Suosittelen ajanvarausta, koska vielä tällekkin päivälle oli vapaita aikoja tarjolla. Ajanvarauskalenterin ja muut yhteystiedot löydät Yhteysoppaasta.

  • March 5, 2012
Miten ihmeessä voi olla mahdollista että on netti-esto ja datapaketti yhtäaikaa päällä? Laskuista katottiin, niin huomasimme että olemme maksaneet tuota datapakettia jo useamman kuukauden ajan.

  • March 5, 2012
Ilmeisesti netti-esto on ollut jo voimassa, kun nettipaketti on kytketty. Pahoittelen, että tällainen erehdys on päässyt tapahtumaan. Suosittelenkin yhteydenottoa asiakaspalveluun, niin tilanne saadaan korjattua.

  • March 5, 2012
Jeps, näin teemme. Kiitos!