iPhone 4 ja nettiongelma
Eli siis mulla on iPhone 4 ja Soneran nettipaketti. Mutta miksi mä en pääse sillä nettiin? Kun sain puhelimen alkuun pääsin nettiin yms mutta nyt en. Otin saldorajan varmuuden vuoksi, vaikuttaako se jotenkin siihen? Sen jälkeen kun eka saldoraja täyttyi, en ole päässyt nettiin edes nyt kun on alkanut uusi laskutuskausi.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.