Skip to main content

Iphone 4 multimediaviestit eivät toimi

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Elikkäs minulla on normi Ipone 4 jossa on versio 4.3.5 ja operaattori on sonera 10.0. 3G ei ole päällä. Minulla on matkapuhelinverkkodata-asetuksissa mms-kohdassa tällein:

APN wap.sonera.net
Käyttäjätunnus (ei mitään)
Salanana (ei mitään)
MMSC http://mms.sonera.fi:8002
MMS-välityspalvelin 195.156.25.33:8080
Maks. MMS-viestikoko 307200
MMS UA Prof URL (ei mitään)

Miksi ne eivät toimi? Tarvitsen pikaista apua!

Kiitos!

1 kommentti

  • May 14, 2012
Hei nervukka.

Mms-asetuksien pitäisi olla automaattisesti oikein, kun operaattorina käyttää Soneraa.
Suosittelen tarkistamaan asetuksista Mms-asetukset, jossa liukukytkimen pitäisi olla päällä, eli näkyä sinisenä.