Hei!
Mitä? Mitä? Mitä teen?
1.
Puhelin hälyttää tulevaa puhelua normaalisti pari kertaa ja lopettaa sitten. Samalla soittajan luuriin tulee teksti "katkaistu", vaikka minä en ole vielä edes ehtinyt koskemaan puhelimeeni...
2.
Puhelin hälyttää tulevaa puhelua normaalisti ja yritän siihen vastata, ni katkaisee puhelun ja mun iPhone4 :n näyttöön tulee "puhelu epäonnistui- yritätkö uudelleen?" tämän jälkeen puhelu näkyy äskeisissä puheluissa minun soittamanani puheluna.... vaikka olen vain yrittänyt vastata puheluun.
Alkaa olla tosi kiusallista ku 8 puhelua 10:stä menee tähän tyyliin. Ei auta ku soittaa sitten aina takaisin ja pahoitella et mun puhelimes tai liittymäs on jotain vikaa....
iPhone 4 puhelun katkominen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.