Skip to main content

iPhone 4 puhelun katkominen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Hei!
Mitä? Mitä? Mitä teen?
1.
Puhelin hälyttää tulevaa puhelua normaalisti pari kertaa ja lopettaa sitten. Samalla soittajan luuriin tulee teksti "katkaistu", vaikka minä en ole vielä edes ehtinyt koskemaan puhelimeeni...
2.
Puhelin hälyttää tulevaa puhelua normaalisti ja yritän siihen vastata, ni katkaisee puhelun ja mun iPhone4 :n näyttöön tulee "puhelu epäonnistui- yritätkö uudelleen?" tämän jälkeen puhelu näkyy äskeisissä puheluissa minun soittamanani puheluna.... vaikka olen vain yrittänyt vastata puheluun.

Alkaa olla tosi kiusallista ku 8 puhelua 10:stä menee tähän tyyliin. Ei auta ku soittaa sitten aina takaisin ja pahoitella et mun puhelimes tai liittymäs on jotain vikaa....

1 kommentti

  • February 7, 2011
Hei piiku! Kuulostaa tosi ikävältä ongelmalta.
Normaalisti tällaisissa tilanteissa pyritään ensin selvittämään, onko vika puhelimessa vai liittymässä. Se onnistuu parhaiten testaamalla SIM-korttia toisessa puhelimessa. Onko sinulla mahdollisuus testata sitä? Seuraavaksi puhelinta voi testata toisella mikro-SIM-kortilla. Mikäli testausmahdollisuutta ei ole tai testauksesta huolimatta ongelmanlähde ei selviä, olethan yhteydessä Vikapalveluumme puhelimitse tai tekemällä yhteydenottopyynnön Omien Sivujen kautta.