Skip to main content

iPhone 4s 16 Gb Black toimitusaika?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei!
Tilasin otsikossa mainitsemani iPhonen verkkokaupasta 8.11.2011. Arvelinkin, että toimitusaika saattaa olla pitkä, koska kysyntä on varmasti suurta.

Nyt kuitenkin alkaisi olla tarvetta uudelle puhelimelle ja olen tässä malttamattomana odotellut tilauksen etenemistä. iPhone-sivullanne on edelleen tieto, että suurin osa 4.11. mennessä tilatuista puhelimista on toimitettu, tämä sama tieto oli jo koko viime viikon. Samoin omassa tilauksen seurannassani on 8.11. alkaen ollut sama tilanne, "tilaus on käsittelyssä".

Eli mikähän on ajantasainen tilanne, miten pitkään on odoteltava?
Varmaan moni muukin tätä tahollaan pohtii.
Olisi mukavaa saada edes jonkunlainen tieto. Kiitos :)!

2 kommenttia

  • November 15, 2011
Hei marijii! iPhonen toimitusaika kuten sanoit, on hiukan normaalia pidempi johtuen suuresta kysynnästä. Mitään tarkkaa päivänmäärää emme pysty valitettavasti lupaamaan.

Ajankohtaisen tiedon iPhonen toimituksista löydät täältä.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • November 16, 2011
Kiitos vastauksesta. Tosiaan nyt tuonne seurantasivulle olikin päivittynyt ajantasaisempaa tietoa. Alkaa sentään tilanne näyttää lupaavammalta jo.
Jatkan puhelimen odottelua :).