Hei!
Tilasin otsikossa mainitsemani iPhonen verkkokaupasta 8.11.2011. Arvelinkin, että toimitusaika saattaa olla pitkä, koska kysyntä on varmasti suurta.
Nyt kuitenkin alkaisi olla tarvetta uudelle puhelimelle ja olen tässä malttamattomana odotellut tilauksen etenemistä. iPhone-sivullanne on edelleen tieto, että suurin osa 4.11. mennessä tilatuista puhelimista on toimitettu, tämä sama tieto oli jo koko viime viikon. Samoin omassa tilauksen seurannassani on 8.11. alkaen ollut sama tilanne, "tilaus on käsittelyssä".
Eli mikähän on ajantasainen tilanne, miten pitkään on odoteltava?
Varmaan moni muukin tätä tahollaan pohtii.
Olisi mukavaa saada edes jonkunlainen tieto. Kiitos :)!
iPhone 4s 16 Gb Black toimitusaika?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.