Skip to main content

iPhone 4S 16GB toimitusaika

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei! Tilasin kyseisen puhelimen 16.11. Toimituksessa ei kuitenkaan ole tapahtunut vielä mitään? Toimituksen seurannassa lukee yhä "tilaus käsittelyssä". Olisi kiva saada tietää milloin puhelin saapuu. Maksanko tässä turhaa nettiä jonka uutta puhelinta varten otin liittymääni? Liittymä kuitenkin astui voimaan heti samana päivänä. Laitoin asiakaspalveluunkin jo viestiä mutta vastausta ei ole kuulunut..

4 kommenttia

  • November 22, 2011
Hei ssoikkelii! Tarkistin käyttäjätietoihin antamasi liittymänumeron perusteella, että tilaus on edennyt normaalisti ja odottaa enää sitä, että saamme puhelimen varastoon ja sinulle toimitettavaksi. Nettisivumme www.sonera.fi/iphone mukaan suurin osa 16.11. tilauksista (kyseisen mallin ja värin osalta) on toimitettu, joten uskon, että sinäkin saat omasi piakkoin!

  • November 22, 2011
Kiitos paljon infosta :)!

  • December 29, 2011
mulle tuli 3 arkipäivässä O.o

  • December 29, 2011
Joo nyt ne vissiin tulee nopeampaa, kun saatavuus on parempi :)