iphone 4s 16Gt toimitus
Hei. Tilasin itselleni iphonen alkuvuodesta ja vaihdoin liittymätyyppiäni. Halusin nimenomaan valkoisen, mutta se oli loppunut ja myyjä sanoi, että voin odottaa kun musta versio tulee ja käydä vaihtamassa sen sonerakaupassa. Liittymäni vaihtui laskutuskauden vaihtuessa normaalisti, mutta puhelinta ei vieläkään näy. Omilla sivuilla lukee vain että tilaus vastaanotettu. Käsitin silloin puhelinta tilatessani, että tulee normaalissa toimitusajassa n. viikon sisällä. Jos tilausta ei vielä ole edes laitettu postiin, olisiko mahdollista hakea sonerakaupasta laite suoraan? Odottelen kovasti puhelintani. :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.