Ongelma on nyt siis semmoinen, että tilasin soneralta "Sonera Sopiva Fiksu":n. Puhelimeksi valitsin Iphone 4s.
Tässä lyhyt pätkä sähköpostista jonka sain kun tilasin tuotteen:
iPhone 4S 16GB 48,00 e
- Väri: musta
Sonera Sopiva Fiksu - Tarjous 9,95 e
Ensimmäiset 12 kk (norm. 19,90 e/kk)
Siirry Soneralle -tarjous
- Sopimuskausi: 12 kk
- 600 min puhetta
- 250 kpl viestejä
- 7 Mbit/s netti
Noh... sain keskiviikkona hakea tilauksen postista. Tulin kotiin ja tein kaiken ohjeiden mukaisesti.... mutta uusi liittymä ei toimi. Olen vaikka mitä yrittänyt tehdä mutta mikään ei auta.
Puhelimeen ei voi soittaa tai lähettää viestejä...ei mitään. Ylhäällä lukee vain: "Ei verkkoa"
Mistä mahtaa olla kyse? Tämä ongelma on varmaankin ensisijaisesti siinä että sim-kortti ei ole aktivoitunut...? Kamalaa jos puhelimessa on vikaa. Mutta entä jos sim-kortti sitten onkin jotenkin viallinen? Tilanne on ongelmallinen. Täytyykö odottaa jotain laskua postiin ennen kuin liittymä alkaa toimia? Eli täytyykö siis maksaa jotain ensin ennen kuin liittymä alkaa edes toimia?
Saatan kysellä nyt paljon tyhmiä asioita koska tämä on ensimmäinen kerta kun tilaan uuden liittymän jne. Olen vähän hukassa nyt ja vieläpä erittäin stressaantunut! :'D
En ole vielä lähettänyt "Aktivoi" viestiä minnekään. Pitäisi varmaan se tehdä ensin...ja sitten vasta kysyä apua...? Anteeksi nämä kysymykset, mutta auttaisitteko neitiä hädässä? :(
Kiitos jo etukäteen! :]
Iphone 4s "Ei verkkoa"
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.