Moi,
jos teen iPhone 4s kytkypuhelimeeni tehdasasetusten palautuksen, niin sillonhan lähtee kaikki asetukset ja muut puhelimesta pois... mutta tuleeko sitten vaan tehdä ihan normaalisti aktivointi iTunesin kanssa uudelleen? Ja muutenkin ne vaiheet, mitä oli kun otti puhelimen paketista uutena? Kun musta tuntuu, että ekalla kerralla meni toi iTunesin kanssa aktivointi jotenkin pieleen. Vai kannattaako olla tekemättä tota palautusta, jos meneekin koko puhelin kytkyineen sekaisin? Muuten toimii kaikki, mutta siinä iTunesin kanssa aktivoidessa se jäi jotenkin koko homma kesken, ettei tullut mitään done juttua, ja nyt sitten jälkikäteen, kun yritän Apple ID:tä tehdä, että saisi jotain appseja ladattua, niin ei suostu varmistamaan sitä tunnusta ja tämmöstä. Eli haluaisin vaan alottaa puhtaalta pöydältä ton käyttöönoton, niin onko toi tietojen poisto ja nollaus turvallinen keino siihen? Tai onko edes mahdollista alottaa uusiksi.. Kiitos.
edit: Tosiaan koko päivän olin tätä ihmetellyt, mutta nyt sitten menin vielä sadannen kerran kokeilemaan tota Apple ID -verifiointi hommelia, ja onnistui yllättäen. Nyt toimii appsit ja muut.. Kyllä tossa nyt kaikki toimii, mutta onkohan kaikki aktivoinnit hoidettu kuitenkaan, kun ei mulle ole tullut mitään että nyt on onnistuneesti aktivoitu laite.. Nooh, ainakin kaikki tuntuu toimivan ihan täysin nyt, on ne vaiheet sitten kai tullut täytettyä...? :)
iPhone 4S, kytky ja tehdasasetukset
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.