iPhone 4S latausteline
Yllätyin kun sain puhelimen niin mukana ei ollut lataustelinettä (3gs mukana oli) mutta soittamalla Soneralle selvisi että se ei sopimukseen kuulukkaan. Tilasin sen sitten Jenkeistä hintaan 14€ johon kuului myös autolaturipiuha tupakansytyttimeen. Applen kaupassa pelkkä teline 44€
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.