Skip to main content

iPhone 4S latausteline

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 1 katselukerta

Yllätyin kun sain puhelimen niin mukana ei ollut lataustelinettä (3gs mukana oli) mutta soittamalla Soneralle selvisi että se ei sopimukseen kuulukkaan. Tilasin sen sitten Jenkeistä hintaan 14€ johon kuului myös autolaturipiuha tupakansytyttimeen. Applen kaupassa pelkkä teline 44€