Hei,
Muutimme Helsingin Jätkäsaareen ja yllätykseksemme Soneran verkko ei kuulunut 2 km päässä Helsingin keskustasta! Meillä on kuitenkin yksi iPhone 4S kytkypuhelin, jonka määräaika ei ollut vielä päättynyt. Kun lopulta uskoitte, ettei verkkonne tosiaan kuulu Jätkäsaaressa, niin suostuitte purkamaan sopimuksen ja kytkyn.
Soitimme Soneralle vielä 7.1 ensimmäistä ja varmistimme, että puhelimen lukitus on purettu, johon saimme myöntävän vastauksen ja pyynnön vain liittää puhelin iTunesiin uuden kortin kanssa, kun Soneran liittymä sulkeutuu. Eilen (15.1) Soneran sim-kortti sulkeutui ja laitoimme uuden Saunalahden sim-kortin puhelimeen vain huomataksemme, että puhelimen aktivointi ei onnistu suoraan eikä iTunesin kautta, vaan saimme aina saman virheilmoituksen.
"Tähän iPhoneen asetettua SIM-korttia ei tueta.
iPhoneen asennettu SIM-kortti on operaattorilta, jonka SIM-kortteja aktivointipalvelimen määrittämä nykyinen aktivointikäytäntö ei tue. iPhone on kunnossa, vika ei ole laitteessa. Aseta laitteeseen toinen, tuetun operaattorin SIM-kortti tai pyydä operaattoriasi poistamaan iPhoneen lukitus. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä Appleen."
Voisitteko hoitaa asian kuntoon pikaisesti, kiitos. Alkaa hieman rasittamaan ensin käyttää kuukausi puhelinta, jolla ei ole yhteyttä verkkoon kotona ollessa ja nyt olla täysin ilman toimivaa liittymää/puhelinta.
Puhelimen IMEI-koodi on: 013062006010842
Sivu 1 / 1
Hei jwatti,
Laitoin avauspyynnön uudelleen laitteeseesi, voisit nyt kytkeä laitteesi iTunesiin.
Mikäli laite ei vieläkään avaudu, niin lisäätkö asiakasnumerosi tietoihisi lisäselvityksiä varten.
Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Laitoin avauspyynnön uudelleen laitteeseesi, voisit nyt kytkeä laitteesi iTunesiin.
Mikäli laite ei vieläkään avaudu, niin lisäätkö asiakasnumerosi tietoihisi lisäselvityksiä varten.
Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Hei,
Nyt laitteen sai aktivoitua.
Jatkoa ajatellen suosittelisin tekemään tuplatarkistuksen, ennen kuin sanotte asiakkaalle, että puhelimen lukitus on avattu, niin todennäköisyytenne saada kyseinen asiakas mahdollisesti joskus palaamaan Soneralle kasvaisi.
Kiitos avusta.
Nyt laitteen sai aktivoitua.
Jatkoa ajatellen suosittelisin tekemään tuplatarkistuksen, ennen kuin sanotte asiakkaalle, että puhelimen lukitus on avattu, niin todennäköisyytenne saada kyseinen asiakas mahdollisesti joskus palaamaan Soneralle kasvaisi.
Kiitos avusta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.